عکس های با کیفیت از مک بوک های ۱۴ و ۱۶ اینچی جدید مدل ۲۰۲۱ در وب ظاهر شده است

اپل این هفته رویداد مجازی دیگری را برای نمایش محصولات جدید خود از جمله لپ تاپ‌های پرچمدار مک بوک پرو ۱۶ (MacBook Pro 16) و مک بوک پرو ۱۴ (MacBook Pro 14) برگزار کرد. چند روز پس از آن رویداد، اکنون اولین عکس‌ها و فیلم‌های مربوط به این دو مک بوک در وب ظاهر شده‌اند که ظاهر واقعی رایانه‌های لپ تاپ جدید اپل را نشان می‌دهند. همراه چیکاو باشید.

  • عکس ها و فیلم های باکیفیت از مک بوک‌های جدید اپل

یکی از اولین عکس‌های عالی از نسخه ۱۴ اینچی مک بوک پرو را وبلاگ‌نویس یوتیوب لوک میانی (Luke Miani) در صفحه یوتیوب خود منتشر شد. لوک میانی تصویر مک بوک ۱۴ جدید اپل را در کنار مک بوک ۱۳ پرو نسخه ۱۳ اینچی نسل قبلی اپل را نشان می‌دهد، بنابراین می‌توانید تمام تغییرات طراحی را در یک نگاه مشاهده کنید. ازجمله بریدگی بالای صفحه نمایش در نسخه مک بوک ۱۴ اینچی جدید اپل کاملاً مشخص است. این وبلاگ‌نویس به این موضوع اشاره می‌کند که این عکس را از یکی از کاربران انجمن Reddit دریافت کرده است.

عکس ها و فیلم های باکیفیت از مک بوک‌های جدید اپل - چیکاو

در مورد ویدئو نیز می‌توان گفت که، آن نیز در ابتدا در پلت فرم Reddit در دسترس بود اما بعداً، ویدئو را از آنجا حذف کردند، اما سپس، این ویدیو در یوتیوب به اشتراک گذاشته شد. حتماً به خاطر دارید که اولین خریدارانی که مک بوک پرو اپل را پیش خرید کرده‌اند، ظرف چند روز آینده لپ‌تاپ خریداری شده خود را دریافت خواهند کرد.

لپ‌تاپ‌هایی که این هفته از سوی اپل معرفی شد، دارای طراحی جدید و سخت‌افزار قدرتمند مبتنی بر پردازنده‌های اختصاصی M1 Pro و M1 Max این شرکت هستند.

  • مک بوک‌های نسل آینده ایراپل، مانند مک بوک‌های پرو جدید اپل از صفحه نمایش‌های مینی ال ای دی برخوردار می‌شوند

به گفته DigiTimes ، نسل بعدی مک بوک‌های ایر اپل دارای صفحه نمایش مینی ال ای دی خواهند بود که در حال حاضر از این نوع صفحه نمایش‌ در مک بوک‌های پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی جدید اپل استفاده می‌شود. این منبع خاطرنشان می کند که این مک بوک‌های جدید ایر در سال ۲۰۲۲ در بازار عرضه خواهند شد.

دیجی تایمز پیش از این پیش بینی کرده بود که اپل در حال آماده‌سازی مک بوک ایر ۱۳.۳ اینچی مینی ال ای دی از فناوری چینش ماتریکس برای پیکسل‌ها استفاده می کند. این نشریه اکنون با استناد به منابع معتبر صنعت، این اطلاعات را تأیید کرده است.

مک بوک‌های نسل آینده ایراپل، مانند مک بوک‌های پرو جدید اپل از صفحه نمایش‌های مینی ال ای دی برخوردار می‌شوند - چیکاو

ضمن آن که این گزارش می‌گوید آیپد پرو ۱۱ اینچی احتمالاً در سال ۲۰۲۲ به پنل مینی ال‌ای‌دی مجهز خواهد شد. نکته‌ی قابل ذکر در اینجا این است که در سال ۲۰۲۱، فقط تبلت آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی اپل از صفحه نمایش مینی ال ای دی استفاده کرد. توجه به این نکته ضروری است که اعلامیه DigiTimes با سخنان تحلیلگر دنیای فناوری مینگ چی کو (Ming-Chi Kuo) در این مورد منطبق است. این افشاگر معروف بارها اعلام کرده است که نسل بعدی مک بوک ایر اپل از سیستم صفحه نمایش مینی ال‌ای‌دی با فناوری ماتریس استفاده خواهد کرد.

به عنوان یادآوری، اپل دوشنبه گذشته مک بوک‌های پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی جدید خود را معرفی کرد که اولین لپ تاپ‌های اپل هستند که از صفحه نمایش مینی ال‌ای‌دی بهره می‌برند.

 تا کنون، این شرکت تنها مانیتور حرفه‌ای Pro Display XDR و همچنین تبلت آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی این شرکت را به صفحه نمایش‌های مینی ال‌ای‌دی مجهز کرده است. با این حال، ما مطمئناً تأییدیه‌های جدیدی از در مورد خبرهای اخیر دریافت خواهیم کرد.

منبع Gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.