مک بوک ایر ۲۰۲۲ ممکن است اولین دستگاهی باشد که به تراشه M2 مجهز می‌شود

یک افشاگر فاش کرد که مک بوک ایر آینده از تراشه جدید M2 استفاده خواهد کرد. در حالی که مشخصات عملکرد آن ذکر نشده است، اما به احتمال زیاد پردازنده از تراشه‌های M1 Pro و M1 Max که جدیدترین مک بوک‌های پرو به آن مجهز شده‌اند، قدرتمندتر نخواهد بود. همراه چیکاو باشید.

آنچه مسلم است، مک بوک ایر  MacBook Air کاربران حرفه‌ای را هدف قرار نداده است و ارزش خریدن را دارد. اما به طور یقین می‌توان گفت که این بدان معنا نیست که این نوت بوک عملکرد ضعیف‌تری را ارائه می‌دهد زیرا مک‌بوک ایر فعلی با تراشه M1 خود قبلاً قدرت خود را به اثبات رسانده است.

علاوه بر این، dylandkt در یک سری توییت‌ مدعی شده است که مک بوک ایر  آینده بار بدون استفاده از فن خنک کننده عرضه خواهد شد. این نشان می‌دهد که سیلیکون M2 بار دیگر بسیار کارآمد است و به قدرت کمتری نیاز دارد که به نوبه خود گرمای کمتری تولید می‌کند.

این افشاگر در مورد طراحی نوت بوک صحبت کرد و گفت که این مدل در سری جدید شکل مربعی خواهد داشت که برخلاف آنچه در مدل‌های فعلی ۱۴ و ۱۶ اینچی مک بوک پرو وجود دارد. ضمن آن که مک بوک ایر آینده نیز نازک‌تر و سبک‌تر خواهد بود.

علاوه بر این، گمانه زنی‌ها می‌گویند که مک بوک ایر آینده از مینی ال ای دی استفاده خواهد کرد که باعث سبکتر و نازکتر شدن آن می‌شود. اگرچه اطلاعات این افشاگر نمی‌تواند تأیید کند که آیا اپل از بریدگی برای قرار دادن دوربین 1080P استفاده می‌کند یا خیر. ضمن این که فناوری نرخ نوسازی متغیر ProMotion نیز به مک بوک ایر ۲۰۲۲ راه پیدا نمی کند.

به غیر از این ، مک بوک ایر ۲۰۲۲  دارای پورت های USB C ، آداپتور برق 30 وات ، کلیدهای عملکرد کامل و پشتیبانی از نمایشگر خارجی متعدد است.

اما آخرین مورد که در مورد قیمت این لپ‌تاپ است، انتظار می‌رود قیمت اولیه لپ تاپ مک بوک ایر ۲۰۲۲ کمی افزایش یابد. گزینه‌های رنگی قابل انتخاب، مشابه موارد موجود در iMac 24 خواهد بود. حاشیه‌ها و صفحه کلید لپ تاپ از رنگ مشکی به رنگ سفید تغییر می‌کند. انتظار می‌رود لپ‌تاپ مک بوک ایر جدید با تراشه M2 در اواسط سال ۲۰۲۲ برای اولین بار معرفی شود.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.