فروش ریلمی جی تی نئو ۲ با اسنپدراگون  ۸۷۰ و نمایشگر ۱۲۰ هرتز از امروز در هند آغاز می شود

گوشی هوشمند ریلمی جی تی نئو ۲ ماه گذشته در چین معرفی شد. این گوشی قرار است در بازارهای جهانی عرضه شود. اکنون این شرکت می‌گوید فروش این گوشی را از هند آغاز کرده است و پس از آن به مرور در سایر کشورها عرضه خواهد شد. کاربران هندی در حال حاضر می‌توانند این گوشی را از طریق وب سایت رسمی آن برند و همچنین از ساعت ۱۲ بعدازظهر به وقت محلی از فروشگاه خرده فروشی آنلاین فلیپ کارت و سایر کانال‌های اصلی آن را تهیه کنند. همراه چیکاو باشید.

گوشی ریلمی جی تی نئو ۲ در رنگ‌های نئو گرین (سبز)، نئو بلو (آبی) و نئو بلک (مشکی) عرضه می‌شود. این گوشی در ۲ گزینه قابل دریافت است، یکی با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی با قیمت ۳۱۹۹۹ روپیه (در حدود  ۴۲۵ دلار آمریکا) و نسخه دوم با ۱۲ گیگابایت حافظه رم بعلاوه ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی که با قیمت ۳۵۹۹۹ روپیه (در حدود ۴۷۸ دلار آمریکا) در دسترس قرار می‌گیرد اما خریدارانی که در طول ایام برگزاری جشنواره برای خرید این گوشی اقدام کنند می‌توانند این دو نسخه از این گوشی را به ترتیب با قیمت‌های ۳۳۲ دلار و ۳۸۵ دلار دریافت کنند که حدود ۹۰ دلار تخفیف  شامل آن‌ها می‌شود.

علاوه بر این، کسانی که این گوشی را پیش خرید کرده باشند، علاوه بر تخفیف‌های فوق، یک دستگاه ساعت هوشمند ریلمی مدل ریلمی واچ ۲ پرو را نیز به عنوان پاداش دریافت خواهند کرد.

گوشی ریلمی جی تی نئو ۲ سبز و آبی و مشکی - چیکاو

گوشی ریلمی جی تی نئو ۲ مجهز به اسنپدراگون ۸۷۰ کوالکام است و رابط اختصاصی این شرکت Realme UI 2.0 را به طور پیش فرض در بالای سیستم عامل اندروید ۱۱ اجرا می‌کند. صفحه نمایش این گوشی ۶.۶۲ اینچی و از نوع سوپر آمولد E4 ساخت سامسونگ دیسپلی بوده و از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می کند. این گوشی با وضوح فول اچ دی پلاس و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ عرضه می‌گردد و از حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر بهره می‌برد. میزان روشنایی نمایشگر این گوشی ۱۳۰۰ نیت اعلام شده و گفته شده که می‌تواند ۱۰۰ درصد طیف رنگی DCI-P3 را نمایش دهد.

این گوشی برای سیستم دوربین نیز در پنل جلو از یک حسگر ۱۶ مگاپیکسلی بهره می‌برد که در حفره هول پانچ سمت چپ قسمت بالای نمایشگر تعبیه شده است و برای سیستم دوربین عقب نیز از یک ماژول سه‌گانه در بالای پنل پشتی استفاده می‌کند. دوربین اصلی این گوشی یک حسگر ۶۴ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 بوده و دو حسگر ۸ مگاپیکسلی اولتراواید و ۲ مگاپیکسلی ماکرو نیز دو سنسور دیگر این ماژول است.

گوشی ریلمی جی تی نئو ۲ نئو بلو - چیکاو

این گوشی علاوه بر حسگر اثر انگشت که در زیر نمایشگر تعبیه شده است، از سیستم تشخیص چهره نیز بهره می‌برد. برای تأمین انرژی نیز یک باتری حجیم با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر در داخل بدنه این گوشی قرار دارد که از شارژ سریع ۶۵ واتی پشتیبانی می‌کند. ریلمی ادعا می‌کند که باتری این گوشی با استفاده از این شارژر اختصاصی می‌تواند ظرف مدت فقط ۳۶ دقیقه از کاملا خالی به ۱۰۰ درصد شارژ کامل برسد.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.