گوشی ریلمی جی تی نئو ۲ به زودی در اروپا عرضه می شود، انواع حافظه و قیمت فاش شد

چند هفته پیش، ریلمی جدیدترین تلفن هوشمند خود را در بازار خانگی خود در چین عرضه کرد. این گوشی هوشمند جدید این شرکت، ریلمی جی تی نئو ۲ ( Realme GT Neo 2) نام دارد.  همان طور که از نام این گوشی مشخص است، این دستگاه به عنوان جانشین گوشی ریلمی جی تی نئو  معرفی می‌شود که نسخه اصلی در اوایل سال جاری عرضه شد. همراه چیکاو باشید.

این شرکت مشغول آماده کردن مقدمات کار است تا بتواند این گوشی جدید خود را در اواخر این ماه در بازار هند عرضه کند. اما این تنها منطقه‌ای نیست که قرار شده این گوشی به زودی در دسترس کاربران آن قرار ‌گیرد بلکه، این شرکت چینی در حال آماده‌سازی زمینه برای معرفی و عرضه گوشی ریلمی جی تی نئو ۲ در بازارهای کشورهای اروپایی است و جزئیات آن نیز به صورت آنلاین ظاهر شده است.

بر اساس این گزارش، این تلفن هوشمند قرار است در سه گزینه رنگی در بازار اروپا عرضه ‌شود که عبارت است از: مشکی، آبی و سبز. نسخه اصلی دارای ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود و ۳۶۹ یورو قیمت خواهد داشت. از سوی دیگر، نسخه دیگری با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی نیز در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت که برای آن‌ها ۴۵۹ یورو هزینه در بر خواهد داشت. با این حال، تاریخ عرضه آن هنوز اعلام نشده است.

رنگ بندی ریلمی جی تی نئو ۲ - چیکاو

گوشی ریلمی جی تی نئو ۲ دارای صفحه نمایش ۶.۶۲ اینچی فول اچ دی پلاس خواهد بود که سامسونگ دیسپلی آن را تولید کرده است. این نمایشگر از نوع سوپر آمولد بوده و از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، حداکثر روشنایی آن نیز به ۱۳۰۰ نیت می‌رسد. در داخل بدنه‌ی این گوشی پردازنده‌ی پرچمدار قبلی اسنپدراگون ۸۷۰ کوالکام قرار دارد.

این گوشی همچنین از افزایش حافظه پویا یا مجازی پشتیبانی می‌کند و امکان افزایش رم مجازی تا میزان ۷ گیگابایت را فراهم می‌کند. این تلفن همچنین دارای یک سیستم خنک‌کننده است که از محفظه بخار، صفحات گرمایی گرافن سه بعدی و مایع خنک‌کننده با کریستال‌های کوچک الماس استفاده می‌کند و می‌تواند از نظر مساحت ۱۷۹۳۲ میلی متر مربع را پوشش ‌دهد.

این گوشی هوشمند برای عکاسی نیز یک دوربین سه‌گانه در پنل پشتی دارد که دارای یک حسگر اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با یک لنز ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و یک سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی است. در پنل جلو نیز از یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی برای ثبت عکس‌های سلفی و  تماس تصویری بهره می‌برد.

ریلمی جی تی نئو ۲ آبی - چیکاو

گوشی ریلمی جی تی نئو ۲ دارای دو بلندگوی استریو است و از فناوری دالبی اتموس گیمز (Dolby Atmos Games) نیز پشتیبانی می‌کند تا کیفیت صدای بالایی را برای گیمرها هدیه کند. این تلفن هوشمند سیستم عامل اندروید ۱۱ را به طور پیش فرض اجرا می‌کند که رابط کاربری اختصاصی ریلمی یعنی Realme UI 2.0  در بالای آن قرار دارد. علاوه بر این، این تلفن همراه  قدرتمند ریلمی از باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تغذیه می‌کند که می‌تواند از شارژ سریع ۶۵ واتی نیز پشتیبانی ‌کند.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.