ریلمی تأیید کرد که گوشی جدید ریلمی جی تی نئو ۲  را در 19 اکتبر معرفی می کند

گوشی ریلمی جی تی نئو ۲ تأیید شد که در 19 اکتبر (۲۷ مهر ماه ۱۴۰۰) معرفی می‌شود و فقط چهار هفته بعد قرار است شاهد عرضه آن باشیم. سازنده تلفن‌های هوشمند ریلمی زمان رونمایی این گوشی را برای ۱۹ اکتبر (۲۷ مهر ماه) برنامه ریزی کرده است تا از گوشی هوشمند گوشی ریلمی جی تی نئو ۲  (Realme GT Neo2T) رونمایی کند. این گوشی دستگاه جدیدی است که با همکاری شرکت لباس‌های خیابانی و تجهیزات ورزشی لی نینگ –  Li  Ning طراحی شده است. همراه چیکاو باشید.

اکنون اطمینان حاصل شده است که این دستگاه یک گوشی کاملاً جدید است زیرا شایعات متعدد نشان می‌دهد که این گوشی ریلمی از تراشه دایمنسیتی ۱۲۰۰ (Dimensity 1200 MediaTech) مدیاتک استفاده می‌کند که در ساخت و تولید آن از فناوری پلت فرم ۶ نانومتری استفاده می‌شود که از CPU بسیار قدرتمندی در مقایسه با اسنپدراگون ۸۷۰ کوالکام بهره می‌برد.

یکی از افشاگران خاطر نشان می‌کند که طراحی پشتی از مادربرد تقلید می‌کند، در حالی که مدیر عامل ریلمی گفته است که « مشارکت با لی نینگ نقطه تلاقی فرآیندهای جدید طراحی» خواهد بود. ما هیچ نظری نداریم که این طرح از نظر ظاهر واقعی چه معنایی دارد، اما چنین همکاری برای ریلمی یک معامله بزرگ است.

گوشی ریلمی جی تی نئو ۲ - چیکاو

لی نینگ یک ژیمناست سابق با سه مدال طلا از المپیک تابستانی ۱۹۸۴ است. او اکنون صاحب یک شرکت تجهیزات ورزشی است که ستارگان بسکتبال مانند شکیل اونیل (Shaquille O’Neal)، دواین وید (Dwayne Wade) و جیمی باتلر (Jimmy Butler) حمایت خود را از آن اعلام کرده‌اند.

منبع Gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.