گفته می شود که گوشی تاشو اوپو به زودی با صفحه نمایش LTPO عرضه می شود

گوشی هوشمند تاشو آتی اوپو قرار است با اسمارت فون زد فولد ۳ سامسونگ رقابت کند زیرا افشا‌ء خبر جدیدی از افشاگر مشهور Digital Chat Station  منتشر شده است که وجود چنین گوشی هوشمند تاشو از اوپو را تأیید می‌کند. همان طور که قبلاً شایعه شده بود، گفته می‌شود که اوپو به زودی یک تلفن هوشمند تاشو جدید عرضه می‌کند و احتمال داده می‌شود که معرفی آن نیز نزدیک‌تر از حد انتظار باشد. همراه چیکاو باشید. 

به گفته این افشاگر، تلفن تاشو اوپو که هنوز نام آن مشخص نیست، از صفحه نمایش LTPO بهره می‌برد. اصطلاح LTPO مخفف اکسید پلی‌کریستالی دمای پایین است که به نوع خاصی از تکنولوژی بخش پشتی نمایشگرهای اولد اشاره دارد.

گوشی تاشو اوپو  - چیکاو

این گوشی هوشمند با رابط کاربری ColorOS 12 به طور پیش فرض عرضه خواهد شد اما انتظار می‌رود که اندروید ۱۲ را اجرا کند. متأسفانه، خبر دیگری در مورد مشخصات این گوشی تاشوی اوپو منتشر نشده است. با این حال، این افشاگر تأیید می‌کند که زمان زیادی تا زمان رونمایی از این گوشی هوشمند باقی نمانده است.

به هر حال، حضور این تلفن هوشمند تاشو در بازار گوشی‌های هوشمند واقعاً یک گزینه تاشو جذاب برای مصرف کنندگان خواهد بود. البته انتظار می‌رود که اوپو این اولین گوشی هوشمند خود را با مشخصات عالی روانه‌ی فروشگاه‌ها کند. این احتمال وجود دارد که این گوشی تاشو با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ معرفی شود و بیش از یک صفحه نمایش داشته باشد. همچنین انتظار می‌رود این تلفن هوشمند سخت‌افزار دوربین خوبی را برای کاربران به ارمغان بیاورد.

صفحه نمایش گوشی منعطف اوپو - چیکاو

با توجه به اینکه گزارشات مربوط به گوشی تاشو اوپو در حال افزایش است، پیش بینی می‌شود که این تلفن هوشمند در همین ماه‌های آینده به طور رسمی معرفی شود.

در اخبار مرتبط، اوپو در حال مذاکره برای بازگرداندن سری محبوب N خود در بازار است. مدت‌ها پیش، گوشی هوشمند Oppo N1 با دوربین‌های چرخشی از این برند دیده شده است. اگر بتوان به جزئیات شایعه شده اعتقاد داشت، اوپو می‌تواند سری N تازه را بین سری گوشی‌های Find و Reno قرار دهد.

منبع GIZMOCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.