گوشی ویوو ایکس ۸۰ با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و تراشه دایمنسیتی ۲۰۰۰ معرفی می شود

گوشی‌های هوشمند سری ویوو ایکس  (vivo X70) به تازگی به قفسه‌های فروشگاه‌ها راه یافته‌اند اما اکنون خبرهایی از این شرکت به گوشی می‌رسد که گویا قصد دارد تا گوشی‌های جانشین این تلفن‌ها را عرضه کند. همراه چیکاو باشید.

آن طور که افشاگر معروف سایت  Digital Chat Station در خبر خود به آن اشاره کرده است، ویوو قصد دارد به زودی دستگاه‌های سری ویوو ایکس خود را ارتقا داده و گوشی‌ جانشین مدل ویوو ایکس ۷۰ پرو پلاس را ارائه دهد. این گزارش می‌افزاید که گوشی جدید ویوو سری ایکس ۸۰ به تراشه قدرتمند دایمنسیتی ۲۰۰۰ مدیاتک مجهز می‌شود که در ساخت این پردازنده از فناوری لیتوگرافی ۴ نانومتری استفاده می‌شود. علاوه بر این، در پنل جلو این گوشی از یک صفحه نمایش با وضوح فول اچ دی پلاس استفاده خواهد شد. این نمایشگر همچنین از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی خواهد کرد.

وشی هوشمند ویوو ایکس ۸۰ نارنجی - چیکاو

بر اساس خبر این افشاگر، گوشی هوشمند ویوو ایکس ۸۰ برای ماژول دوربین نیز در پنل پشتی از یک حسگر ۵۰ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی بهره خواهد برد. این سنسور که 1/1.3 اینچی خواهد بود، طبق ادعای افشاگر این سایت، حتی گوشی ویوو ایکس ۷۰ پرو پلاس (vivo X 70 Pro +) را با لرزشگیر ۵ محوره « VIS» خود برای تصویر، کنار می‌زند.

این گزارش همچنان می‌گوید که گوشی هوشمند ویوو ایکس ۸۰ دوربین ۱۲ مگاپیکسلی دوگانه برای پرتزه را که در گوشی ویوو ایکس ۷۰ موجود است، حفظ می‌کند.

منبع Gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.