سری ویوو ایکس ۷۰ با نمایشگر 2K E5، انواع مدل معمولی و پرو پلاس در TENAA مشاهده شد

ویوو قرار است از سری ایکس ۷۰ در ۹ سپتامبر (۱۸ شهریور) رونمایی کند که انتظار می‌رود شامل سه تلفن هوشمند ایکس ۷۰، ایکس ۷۰ پرو و ایکس ۷۰ پرو پلاس باشد. ویوو هنوز مشخصات فنی این دستگاه‌ها را اعلام نکرده است، اما این شرکت امروز تأیید کرد که خط تولید ایکس ۷۰ دارای صفحه نمایش 2K E5 با حفره هول پانچ در مرکز بالای نمایشگر برای تعبیه‌ی دوربین سلفی است. همراه چیکاو باشید.

ویوو، اما به طور کامل توضیح نمی‌دهد که آیا هر سه مدل این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش  2K E5 هستند یا خیر، اما می‌توان فرض کرد که نسخه‌ی پرو پلاس دارای این مورد باشد و در حالی که منتظر هستیم تا ویوو ویژگی‌های بیشتری را در مورد سری ایکس ۷۰ تأیید کند، سه گوشی هوشمند ویوو با کد مدل V2132A، V2133A و V2145A   که تصور می‌شود بخشی از خط تولید ایکس ۷۰ است، مشاهده شده است. این موارد توسط مرجع صدور گواهینامه چینی TENAA تأیید شده‌اند.

گفته می‌شود که V2132A  و V2133A  نسخه‌های معمولی و پرو هستند و شماره کد V2145A مربوط به نسخه‌ی پرو پلاس باشد. 

گوشی مدل V2145A  مجهز به پردازنده هشت هسته‌ای ۳ گیگاهرتزی (که احتمال دارد اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس باشد)خواهد شد، اندروید ۱۱ را اجرا می‌کند و دارای ۸ گیگابایت با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی است. این تلفن هوشمند دارای صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی سوپر آمولد با وضوح ۱۴۴۰ در ۳۲۰۰ پیکسل است و از حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر برای احراز هویت بیومتریک استفاده می‌کند.

صفحه نمایش سری ایکس ۷۰ ویوو - چیکاو

برای عکاسی نیز، مدل V2145A در مجموع دارای پنج دوربین است که برای دوربین سلفی از حسگر ۳۲ مگاپیکسلی استفاده می‌شود و برای ماژول پنل پشت نیز از یک حسگر ۵۰ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی بهره می‌برد و سه حسگر  ۴۸ مگاپیکسل، ۱۲ مگاپیکسل و ۸ مگاپیکسل نیز دیگر سنسورهای این مجموعه خواهند بود. TENAA می‌گوید این تلفن هوشمند دارای زوم اپتیکال ۵ برابر و قابلیت فیلمبرداری 8k  است.

گوشی مدل V2145A  دارای ضخامت ۸.۸۹ میلی متری است و ۲۰۹ گرم وزن دارد، از دیگر امکانات آن می‌توان به پشتیبانی از شبکه ۵جی و باتری با ظرفیت ۴۴۳۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد که از  شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند.

از سوی دیگر، گوشی‌های مدل‌های V2132A  و V2133A، بیشتر مشخصات آن دو با یکدیگر چندان تفاوتی ندارد. به عنوان مثال، گوشی مدل اول از پردازنده‌ای ۸ هسته‌ای با فرکانس ۲.۸ گیگاهرتز استفاده می‌کند در حالی که گوشی دوم  فرکانس پردازنده‌ی آن به ۳ گیگاهرتز افزایش پیدا می‌کند و همچنین دارای ۶ گیگابایت رم بوده که در نسخه‌هایی با ۸ گیگابایت رم و ۱۲ گیگابایت رم نیز موجود خواهد شد. گزینه‌های ذخیره سازی ۱۲۸ گیگابایت یا ۲۵۶ گیگابایت یا نهایتاً ۵۱۲ گیگابایت نیز در دسترس قرار می‌گیرد.

بقیه مشخصات شامل صفحه نمایش ۶.۵۶ اینچی از نوع سوپر آمولد با وضوح فول اچ دی پلاس، اندروید ۱۱، باتری ۴۳۲۰ میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع، اسکنر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی است.

پنل‌های پشتی دو نسخه دارای دوربین سه‌گانه شامل یک واحد ۴۰ مگاپیکسلی و دو واحد ۱۲ مگاپیکسلی است. همچنین زوم اپتیکال ۲ برابری و ضبط ویدیو‌هایی تا کیفیت 8k از دیگر مشخصات آن‌ها خواهد بود. لیست TENAA شامل تصاویری از این تلفن‌های هوشمند سری ایکس ۷۰ نیست، اما تاکنون رندرهایی فاش شده و پوسترهایی نیز طراحی آن‌ها را نشان می‌دهند که چگونه ظاهری خواهند داشت.

منبع GSMARENA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.