ویوو در گوشی های آینده سری ایکس ۷۰ از تراشه ی اختصاصی ویوو وی ۱ خود استفاده می کند

ویوو وی ۱ (Vivo V1) اولین پردازنده اختصاصی ویوو است و این شرکت تأیید کرده است که از این اولین تراشه‌ی سفارشی خود در گوشی‌های هوشمند سری آینده ویوو ایکس ۷۰ (Vivo X70) که قرار است این هفته عرضه شود، استفاده خواهد کرد. اگر از خود می‌پرسید که این تراشه چقدر بزرگ است، تصاویری از آن در کنار پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ (Snapdragon 888) در وب منتشر شده است. همراه چیکاو باشید.

عکس‌هایی که توسط افشاگر معروف خبرهای فناوری Digital Chat Station که در Weibo ارسال شده است، تراشه پردازش سیگنال تصویر وی ۱ را در کنار پردازنده ۵ نانومتری اسنپدراگون ۸۸۸ ( Qualcomm SM8350 a. k. a. Snapdragon 888) نشان می‌دهد. همان طور که مشاهده می‌شود، تراشه‌ی ویوو وی ۱  در مقایسه با تراشه‌ی کوالکام بسیار کوچک است.

اسنپدراگون ۸۸۸ - چیکاو

ویوو می‌گوید تراشه وی ۱  تجربه عکاسی از گوشی (های) ارائه شده را بهبود می‌بخشد. گمانه زنی‌هایی وجود دارد که نشان می‌دهد فقط گوشی هوشمند ویوو ایکس ۷۰ پرو پلاس ( Vivo X70 pro+)  دارای ISP سفارشی است اما تا زمانی که تأیید رسمی نشود، بهتر است آن را خیلی جدی نگیرید.

تصاویر پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ (Snapdragon 888) - چیکاو

گوشی‌های هوشمند سری ویوو ایکس ۷۰ با انواع پردازنده‌ها روانه بازار می‌شود. مدل استاندارد این گوشی‌ها با استفاده از انواع تراشه‌های اگزینوس ۱۰۸۰ (Exynos 1080) و دایمنسیتی ۱۲۰۰ (Dimensity 1200) مدیاتک در دسترس خواهد بود.  گوشی ویوو ایکس ۷۰ در داخل بدنه‌ی خود از پردازنده‌ی اگزینوس ۱۰۸۰ استفاده می کند اما مدل ویوو ایکس ۷۰ پرو از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس کوالکام بهره می‌برد.

منبع GIZMOCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.