در رویداد ریلمی در هند: جی تی نئو ۲ با نمایشگر آمولد ۱۲۰ هرتز، تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ معرفی شد

ماه گذشته، ریلمی از گوشی هوشمند ریلمی جی تی نئو ۲  (Realme GT Neo 2) در چین رونمایی کرد. امروز هم این شرکت برای رونمایی از این گوشی در هند یک رویداد در این کشور برگزار کرد. ریلمی در طی این رویداد علاوه بر این گوشی تعداد زیادی از محصولات دیگر خود را نیز معرفی کرد. همراه چیکاو باشید.

 ریلمی در رویدادی که برای رونمایی از گوشی ریلمی جی تی نئو ۲ در هند برگزار کرد، محصولات دیگری را برای عرضه در بازار این کشور معرفی کرد که ازجمله می‌توان به هدفون استریو کاملاً بی سیم واقعی ریلمی ایربادز ۲ (Realme Buds Air 2) در رنگ‌های سبز زیبا، دستگاه اسپیکر بلوتوثی شارژی (Brick Bluetooth speaker)، تلویزیون ۴کا اسمارت تی وی گوگل استیک (4K Smart TV Google Stick) و لوازم جانبی جدید برای محصولات گیم اشاره کرد.  

گوشی جی تی نئو ۲ سومین تلفن از گوشی‌های سری جی تی ریلمی برای بازار هند پس از گوشی ریلمی جی تی ۵جی (Realme GT 5G) و گوشی هوشمند ریلمی جی تی  ۵جی مستر ادیشن ( Realme GT 5G Master Edition) است. در این جا تمام اطلاعات مربوط به مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت گوشی ریلمی جی تی نئو ۲ را می‌توانید مشاهده کنید.

مشخصات فنی و رنگ بندی گوشی جی تی نئو ۲ - چیکاو

  • مشخصات،ویژگی‌ها و اطلاعات گوشی ریلمی جی تی نئو ۲

گوشی ریلمی جی تی نئو ۲ دارای صفحه نمایش ۶.۶۲ اینچی از نوع سوپر آمولد است که سامسونگ دیسپلی آن را تحت عنوان E4 تولید می‌کند. این نمایشگر وضوح فول اچ دی پلاس و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل، روشنایی ۱۳۰۰ نیت، نسبت کنتراست ۵ میلیون به ۱، ۱۰۰ درصد طیف رنگی DCI-P3 و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز را ارائه می‌دهد.

این گوشی هوشمند رابط کاربری ریلمی UI 3.0 را بر روی سیستم عامل اندروید ۱۱ اجرا می کند. گوشی ریلمی جی تی نئو ۲ از تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ کوالکام پلتفرم تلفن هوشمند به همراه حداکثر ۱۲ گیگابایت رم LPDDR5 و حداکثر ۲۵۶ گیگابایت حافظه UFS 3.1 استفاده می‌کند. برق مورد نیاز این گوشی را یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تأمین می‌کند و  این شرکت مدعی است که شارژ کامل باتری حجیم این گوشی با شارژر فست شارژ ۶۵ واتی که در جعبه محصول قرار دارد، حدود ۳۶ دقیقه به طول می انجامد. سیستم خنک کننده سه بعدی این گوشی می‌تواند مساحت اتلاف گرما را برای ۱۷.۹۳۲ میلی متر مربع ارائه ‌دهد.

هدفون استریو کاملاً بی سیم واقعی ریلمی ایربادز ۲ (Realme Buds Air 2) - چیکاو

گوشی ریلمی جی تی نئو ۲ در قسمت بالای پنل جلو از حسگر ۱۶ مگاپیکسلی برای عکس‌های سلفی و تماس‌های تصویری استفاده می کند و پنل پشتی این گوشی نیز به ماژول دوربین سه‌گانه مجهز شده است که حسگر اصلی آن را یک لنز ۶۴ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 تشکیل می‌دهد و همچنین، دو حسگر ۸ مگاپیکسلی اولتراواید ۱۱۹ درجه و یک حسگر ۲ مگاپیکسلی ماکرو با فاصله کانونی ۴ سانتی متر دو عضو دیگر این ماژول هستند.

گوشی ریلمی جی تی نئو ۲ دارای حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش و قفل چهره نیز برای امنیت است. این دستگاه ویژگی‌های دیگری مانند سیم کارت دوگانه، پشتیبانی از شبکه ۵جی، Wi-Fi 802.11ax، بلوتوث ۵.۲، GPS دو فرکانس، بلندگوهای استریو با پشتیبانی از فناوری دالبی اتموس گیم (Dolby Atmos Games)، پشتیبانی از صدا با وضوح بالا (Hi-Res Audio) و پورت USB-C را نیز ارائه می‌دهد.

گوشی جی تی نئو ۲ سبز - چیکاو

  • قیمت گوشی ریلمی جی تی نئو ۲ در هند

گوشی ریلمی جی تی نئو ۲ در دو نسخه در هند عرضه خواهد شد.

  • یک نسخه با ۸ گیگابایت رم بعلاوه ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی با قیمت ۳۱۹۹۹ روپیه (در حدود ۴۲۵ دلار آمریکا) به فروش خواهد رسید.
  • نسخه دیگر با ۱۲ گیگابایت رم بعلاوه ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی با قیمت ۳۵۹۹۹ روپیه (در حدود ۴۷۸ دلار آمریکا) در دسترس قرار خواهد گرفت.
  • انواع رنگ: نئو سبز (Neo Green)، نئو آبی (Neo Blue) و نئو مشکی (Neo Black).

 هر دو مدل گوشی ریلمی جی تی نئو ۲ را می‌توان در مدت زمان برگزاری این جشنواره به ترتیب با قیمت‌های ۲۴۹۹۹ روپیه (۳۸۵ دلار آمریکا) برای نسخه دارای رم ۱۲ گیگابایتی و ۲۸۹۹۹ روپیه (۳۳۲ دلار آمریکا) برای رم ۸ گیگابایتی خریداری کرد.

گوشی جی تی نئو ۲ سبز - چیکاو

وب سایت ریلمی هند، فروشگاه اینترنتی و آنلاین فلیپ کارت  (Flipkart) اولین فروش گوشی ریلمی جی تی نئو ۲ را از ساعت ۱۲ شب ۱۷ اکتبر (۲۵ مهر ماه ۱۴۰۰) آغاز خواهند کرد اما اعضای فلیپ کارت پلاس (Flipkart Plus) فروشگاه فلیپ کارت از ساعت ۱۶ شب ۱۶ اکتبر (۲۴ مهر ماه ۱۴۰۰) می‌توانند برای خرید زودهنگام این گوشی هوشمند دسترسی داشته باشند.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.