هدفون بی سیم وان پلاس زد ۲ با نویز کنسلینگ و عمر باتری ۳۸ ساعتی معرفی شد

وان پلاس امروز رویدادی بزرگ را در چین برگزار کرد تا جدیدترین گوشی هوشمند وان پلاس ۹ آر تی (OnePlus 9RT) خود را معرفی کند. این دستگاه نسبت به گوشی نسل قبلی یعنی وان پلاس ۹ آر  (OnePlus 9R) یک ارتقاء قوی محسوب می‌شود. حتی از برخی جهات از مدل وانیلا یا استاندارد وان‌پلاس ۹  OnePlus 9)) پیشی می‌گیرد. همراه چیکاو باشید.

شرکت وان پلاس علاوه بر معرفی این گوشی هوشمند جدید، همچنین هدفون استریو بی‌سیم واقعی جدید را در قالب وان پلاس بادز زد ۲  (OnePlus Buds Z 2) نیز معرفی کرد. این دستگاه مخصوص شنیدن موسیقی جدید از فناوری نویز کنسلینگ بهره می‌برد که می‌توان وضعیت نویز کنسلینگ را در آن به صورت فعال یا غیر فعال تنظیم کرد. این دستگاه‌ که هم اکنون برای عرضه در بازار معرفی شده‌ است، در حال حاضر از پیشنهاد تخفیف‌ بسیار خوبی بهره می‌برد. ضمن این که این هدفون‌ کاملا بی سیم استریو ، علاوه بر استفاده از نویز کنسلینگ فعال به فناوری دالبی اتموس برای کیفیت صدای بالاتر نیز مجهز شده است و همچنین می‌تواند با استفاده از برق ذخیره در کیس، عمر شارژدهی ۳۸ ساعته را برای کاربران به ارمغان آورد.

هدفون‌ وان پلاس بادز زد ۲ دارای درایورهای قابل توجه ۱۱ میلیمتری پویا است و از طریق بلوتوث ۵.۲ می‌تواند با گوشی‌های هوشمند یا دستگاه‌های موزیک پلیر جفت ‌شود. این هدفون‌ها از کدک‌های بلوتوث AAC و SBC و پروتکل‌های انتقال بلوتوث BLE، SPP، HFP، A2DP و AVRCP پشتیبانی می‌کنند. به گفته این شرکت، سیستم حذف نویز فعال آن در هدفون وان پلاس بادز زد ۲ با استفاده از سه میکروفون روی هر ایرباد تا ۴۰ دسی بل صداهای خارجی را مسدود می‌کند. حتی اگر در محیط‌های پر سر و صدا نیز قرار داشته باشید، باید یک تجربه صوتی همه جانبه را تضمین کند. مجهز بودن این هدفون به فناوری ANC باعث می‌شود تا هدفون وان پلاس بادز زد ۲  در همان دسته از هدفون‌های استریو کاملاً بی‌سیم واقعی قرار گیرد که هدفون‌هایی مانند سری ایرپادز پرو اپل  (Apple AirPods Pro) و گلکسی بادز سامسونگ  (Galaxy Buds) اخیراً قرار گرفته‌اند.

هدفون بی سیم وان پلاس زد ۲ مشکی - چیکاو

بدنه‌ی این دستگاه پوشیدنی شنیداری، از گواهینامه IP55 بهره می‌برد که بدنه ضد پاشش آب این دستگاه تضمین می‌کند که در صورت پاشیده شدن آب به این هدفون یا اثر قطرات عرق، به داخل این هدفون نفوذ نخواهد کرد. همچنین این هدفون‌ها در برابر نفوذ گرد و خاک به داخل نیز تا حدودی مقاوم هستند.

علاوه بر این، کیس این هدفون کاملاً بی سیم واقعی استریو وان پلاس بادز زد ۲ نیز تأییده IPX4 را کسب کرده است که به معنی مقاوم بودن در برابر پاشیده شدن آب است. هر کدام از این هدفون‌ها به طور جداگانه و مستقل می تواند تا ۷ ساعت شارژ دهی داشته باشد، منتها باز فراموش نکنید که این مدت زمان درصورتی امکان‌پذیر می‌شود که قابلیت نویز کنسلینگ آن غیر فعال یا خاموش باشد. حال اگر قابلیت نویز کنسلینگ روشن یا فعال باشد، عمر شارژدهی باتری هرکدام از این هدفون‌ها به ۵ ساعت کاهش می‌یابد.

خوشبختانه، این دستگاه پوشیدنی برای موسیقی و تماس تلفنی، با پشتیبانی از War Charge ارائه می‌شود که در نتیجه با تنها ۱۰ دقیقه شارژ کردن، می‌توانید ۵ ساعت از آن استفاده کنید.

هدفون بی سیم وان پلاس زد ۲ سفید - چیکاو

این هدفون بی سیم وان پلاس در دو رنگ مشکی و سفید عرضه خواهد شد و با قیمت ۴۹۹ یوآن چین به فروش می‌رسند که تقریباً ۷۷ دلار آمریکا است. فروش این هدفون از  ۱۹ اکتبر (۲۷ مهر ماه ۱۴۰۰) آغاز می‌شود، از سوی دیگر، شرکت وان پلاس هیچ توضیحی را ارائه نکرده است که آیا این هدفون کاملاً بی سیم وان پلاس بادز زد ۲ در بازارهای جهانی نیز عرضه خواهد شد یا خیر.

  • گوشی هوشمند وان پلاس ۹ آر تی در چین به صورت رسمی معرفی شد

نکته‌ی جالب ماجرا اینجا است که حتی گوشی هوشمند وان پلاس ۹ آر تی نیز که در چین معرفی شد، هنوز مشخص نیست که آیا در بازارهای جهانی نیز عرضه خواهد شد یا خیر.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.