مشخصات هدفون های کاملاً بی سیم وان پلاس بادز زد ۲ فاش شد

مشخصات هدفون مقرون به صرفه جدید استریو کاملاً بی سیم واقعی وان پلاس بادز زد ۲ (New OnePlus Buds Z2) فاش شد. این اطلاعات افشا شده در امروز، نسبت به داده‌هایی که قبلاً درباره‌ی این هدفون به دست آمده، به آن صورت نکته‌ی تازه‌ای در خود ندارد اما آنچه مهم است، این موضوع است که افشاء اطلاعات امروز باعث می‌شود تا خبرهای پیشین درباره‌ی این هدفون مهر تأیید دریافت کنند. همراه چیکاو باشید.

 به هر حال، قابل توجه‌ترین ارتقاء در مورد این هدفون کاملاً بی سیم وان پلاس بادز زد ۲ این است که این گجت از 3 میکروفون برای کاهش نویز فعال بهره می‌برد و طراحی بهتر آن نیز باعث می‌شود تا بتواند در مقابل باد مقابله بهتری داشته باشد و آن را بهتر خنثی کند. همچنین، این هدفون مقرون به صرفه وان پلاس در برابر آب و عرق از گواهینامه IP55 بهره می‌برد که در برابر پاشش آب و نفوذ عرق به داخل آن، تا حدودی مقاو است.

هدفون بی سیم زد ۲ از بلوتوث ۵.۲ پشتیبانی می‌کند اما از کدک‌های جریان صوتی پیشرفته استریم نمی‌تواند پشتیبانی کند بنابراین می‌توان گفت که کدهای اصلی آن AAC و SBC هستند. این هدفون از درایورهایی به قطر ۱۱ میلی متر بهره می‌برد.

هر کدام از این هدفون‌های سمت چپ و راست دارای باتری با ظرفیت ۴۰ میلی آمپر ساعتی است. علاوه بر این، کیس این هدفون‌ها نیز به باتری با ظرفیت ۵۲۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده است. بنابراین،کیس این هدفون‌ها برای شارژ شدن از 0 تا ۱۰۰ درصد، به حدود ۹۰ دقیقه زمان نیاز دارد. در مورد مدت زمان پخش موسیقی نیز می‌توان گفت که این هدفون‌ها با شارژ کامل و استفاده از شارژ کیس، می‌توانند تا حداکثر ۲۷ ساعت پخش داشته باشند. البته این مدت زمان با احتساب روشن بودن قابلیت نویز کنسلینگ فعال است اما در صورتی که فناوری نویز کنسلینگ خاموش باشد مدت زمان پخش به ۳۸ ساعت افزایش می‌یابد.

وان پلاس بادز زد ۲ سفید - چیکاو

هدفون‌ها بدون احتساب شارژ کیس، و با روشن بودن فناوری نویز کنسلینگ اکتیو حدود ۵ ساعت می‌توانند برای پخش موسیقی یا مکالمه دوام داشته باشند اما این مدت زمان در صورت عدم استفاده از نویز کنسلینگ به ۷ ساعت افزایش پیدا می‌کند که می‌توان گفت این مدت زمان پخش در همه حالت‌ها کاملاً قابل قبول و مطلوب به حساب می‌آید.

این هدفون‌های کاملا بی سیم وان پلاس نسبت به مدل پیشین یعنی بادز زد  (Buds Z) به میزان قابل توجهی افزایش میزان پخش را نشان می‌دهد زیرا هدفون‌های قبلی نهایتاً می‌توانستند ۵ ساعت پخش را ارائه دهند که دو ساعت از هدفون‌های نسل جدید کمتر است.

 البته خود کیس این هدفون‌ها را فقط از طریق USB-C می‌توان شارژ کرد زیرا از شارژ بی‌سیم پشتیبانی نمی‌کند. وزن هر هدفون فقط ۴.۶ گرم است در حالی که وزن جعبه بسته به رنگ آن،  تا ۴۲ گرم افزایش می‌یابد که در دو رنگ مشکی (Night Black) و سفید (Day White) عرضه می‌شود.

منبع Gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.