فروش گوشی هوشمند وان پلاس ۹ آر تی از 19 اکتبر در چین آغاز می شود

وان ‌پلاس به طور رسمی رویدادی را برای رونمایی از تلفن هوشمند مورد انتظار وان ‌پلاس ۹ آر تی  ( OnePlus 9 RT) در ۱۳ اکتبر (۲۱ مهر ماه) برنامه‌ریزی کرده است. با این حال، تاریخ فروش این تلفن هوشمند نیز مشخص شده است. امروز، این شرکت هم تاریخ فروش این گوشی را تایید کرده و هم مشخصات اصلی آن را فاش کرده است. فروش وان پلاس ۹ آر تی از ۱۹ اکتبر ( ۲۷ مهر ماه ) در بازار چین آغاز می‌شود. انتظار می‌رود که این گوشی هوشمند در دو رنگ مشکی و نقره‌ای عرضه شود. به زودی پس از عرضه‌ی این تلفن همراه در چین، انتظار می‌رود این گوشی هوشمند راهی بازار هند شود. همراه چیکاو باشید.

این تلفن هوشمند مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ نسخه ۵جی کوالکام (Qualcomm Snapdragon 888 5G) برای عرضه در بازار چین خواهد بود. این دستگاه با ۱۲ گیگابایت رم LPDDR5 و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی از نوع  UFS 3.1 همراه خواهد شد. انتظار می‌رود که صفحه نمایش ۶.۵۵ اینچی از نوع E4 سوپر آمولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس و وضوح 1080P  ر پنل جلو این گوشی قرار گیرد. علاوه بر این، صفحه نمایش این گوشی دارای حفره هول پانچ برای قرار گرفتن دوربین سلفی خواهد بود و از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز برای تصویر نیز بهره خواهد برد و از نرخ نمونه گیری سریع لمسی نیز پشتیبانی خواهد کرد.

صفحه نمایش گوشی هوشمند وان پلاس ۹ آر تی - چیکاو

در مورد ماژول دوربین‌ نیز، این تلفن هوشمند دارای یک سیستم چهارگانه در پنل پشتی خواهد بود که شامل یک سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX766 به عنوان لنز اصلی خواهد بود و همچنین یک لنز با زاویه فوق عریض به همراه  یک سنسور ماکرو ۵ مگاپیکسلی و در نهایت یک سنسور ۲ مگاپیکسلی برای داده‌های عمق تصویر نیز سایر حسگرهای این ماژول دوربین خواهند بود. در پنل جلو نیز یک حسگر ۱۶ مگاپیکسلی برای ثبت عکس‌های سلفی و انجام تماس‌های تصویری به خدمت گرفته می‌شود.

در داخل بدنه این تلفن هوشمند یک باتری با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی برق مورد نیاز آن را تأمین می‌کند که می‌تواند از شارژ سریع ۶۵ واتی نیز پشتیبانی کند. این تلفن هوشمند از اندروید ۱۱ به طور پیش فرض بهره می‌برد و پوسته سفارشی OnePlus را نیز در بالا استفاده می‌کند.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.