گوشی هوشمند تاشوی سامسونگ W22 5G در 13 اکتبر در چین عرضه می شود

سامسونگ سال گذشته تلفن هوشمند دبلیو ۲۱ مدل ۵ جی W21 5G  را روانه بازار کرد و اکنون به نظر می‌رسد که زمان بازنشسته شدن این دستگاه و آمدن نسخه جایگزین آن فرا رسیده باشد. امروز، سامسونگ به طور رسمی تاریخ عرضه جانشین آن را با نام سامسونگ دبلیو ۲۲ نسخه ۵جی  (Samsung W22 5G) را اعلام کرد. سامسونگ دبلیو ۲۲ نسخه ۵جی در ۱۳ اکتبر (۲۱ مهر ماه ) ساعت ۱۹ به وقت محلی در چین معرفی می‌شود. انتظار می‌رود این دستگاه به زودی پس از رونمایی در چین برای خرید در دسترس قرار گیرد. همراه چیکاو باشید.

همان طور که از نشت‌های قبلی مطلع شده‌اید، گوشی سامسونگ دبلیو ۲۲ نسخه ۵جی همان طرحی را دارد که سامسونگ  (Galaxy Z Fold 3) از آن بهره می‌برد و این گوشی نیز به تازگی معرفی و در بازار عرضه شده است. این دستگاه تنها فقط از ظاهر و نمای بیرونی گلکسی زد فولد وام نمی‌گیرد تا شبیه ان باشد بلکه حتی از نظر سخت‌افزار داخلی نیز کاملاً شبیه به قطعات زد فولد ۳ را استفاده می کند.

گوشی سامسونگ دبلیو ۲۲ نسخه ۵جی مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام خواهد بود که با ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی همراه می‌شود. انتظار می‌رود این دستگاه تاشو دارای صفحه نمایش اصلی ۷.۶ اینچی و صفحه نمایش بیرونی ۶.۲ اینچی باشد. ضمن این که انتظار داریم که صفحه نمایش‌ها دارای نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز بوده و از محافظ گوریلا گلس ویکتوس نیز برخوردار شوند. همچنین گفته می‌شود که این دستگاه دارای دوربین زیر نمایشگر خواهد بود و از ماژول دوربین سه‌گانه نیز برخوردار می‌شود.

صفحه نمایش گوشی هوشمند تاشوی سامسونگ W22 5G - چیکاو

با توجه به اینکه طراحی این گوشی به طور دقیق مشابه طراحی گلکسی زد فولد ۳ خواهد بود، گوشی سامسونگ دبلیو ۲۲ نسخه ۵جی ممکن است دارای باتری ۴۴۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع باشد. هرچند که گمان می‌رد اعداد و ارقام ممکن است تا حدودی متفاوت باشند، اما می‌توانیم انتظار شارژ سریع ۲۵ واتی و شارژ سریع بی‌سیم ۱۱ واتی را داشته باشیم که مشابه دستگاه گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ خواهد بود. اگر بتوان این را باور کرد، گفته می‌شود که قیمت آن بسیار بیشتر از قیمت زمان عرضه گوشی زد فولد ۳ سامسونگ خواهد بود یعنی این گوشی تاشو با برچسب قیمتی ۱۴۹۹۹ یوآن معادل ۲۳۲۸ دلار عرضه خواهد شد.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.