نینتندو سوئیچ اولد برای کاربرانی که آن را پیش خرید کرده اند با تأخیر ارسال می شود

اطلاعات رسمی نینتندو نشان می‌دهد که نسخه اولد نینتندو سوییچ امروز و فردا به بازار عرضه می‌شود. این کنسول بازی بر اساس گفته‌های این شرکت، اکنون برای خرید در دسترس قرار دارد. همراه چیکاو باشید.

 این کنسول دارای صفحه نمایش بزرگ از نوع اولد با رنگ‌های شفاف و درخشان و همچنین بلندگوهای بهتر است. با این حال، بسیاری از گیمرهایی که کنسول جدید را پیش خرید کرده‌اند، نزدیک به تاریخ عرضه، به طور ناگهانی یک پیام از خرده فروشی که آن را پیش خرید کرده بودند، دریافت کردند که در این پیام آمده که شرکت سازنده ارسال این دستگاه را برای آن خرده فروشی به تعویق انداخته است. علاوه بر این، تاریخ ارسال جدید نیز به طور رسمی مشخص نشده است.

بنابراین، اکنون خریداران نمی‌دانند دستگاهی را که پیش خرید کرده‌اند، چه زمانی به دست آن‌ها می‌رسد که این موضوع بسیار ناامید کننده است. طبق گزارشات، کاربرانی که نینتندو سوئیچ اولد را از خرده فروشان مختلف در کشورها و مناطق سرتاسر جهان از جمله انگلستان، ایالات متحده و استرالیا سفارش داده‌اند، با این مشکل روبرو شده‌اند. البته بسیاری از کاربران از این وضعیت راضی نیستند.

کنسول نینتندو سوئیچ اولد هیچ گونه ارتقاء سخت افزاری داخلی نسبت به نسخه اصلی ندارد. با این حال، این دستگاه جدید گیم از صفحه نمایش بزرگتر ۷ اینچی از نوع اولد با براکت جدید، پایه جدید و پیشرفت‌های صوتی بهره می‌برد. قیمت رسمی آن ۳۴۹ دلار یا حدود ۲۲۵۰ یوان در چین است. تا پایان ماه ژوئن، شرکت سازنده از مدل سوئیچ نزدیک به ۹۰ میلیون دستگاه در سراسر جهان فروخته است. اکنون نینتندو قصد دارد تا با گسترش خط تولید این دستگاه، فروش خود را در سرتاسر جهان افزایش دهد.

نینتندو سوئیچ یک گزینه عالی برای بازیکنانی که مایل به تجربه صفحه جدید ارتعاشی هستند - چیکاو

  • نینتندو سوئیچ یک گزینه عالی برای بازیکنانی که مایل به تجربه صفحه جدید ارتعاشی هستند

در سال ۲۰۱۶، نینتندو برای اولین بار مدل سوئیچ  را عرضه کرد که این کنسول از آن زمان بسیار محبوب شد. در ماه جولای، این شرکت جدیدترین مدل سوئیچ را با نمایشگر اولد عرضه کرد که فروش آن از امروز به طور رسمی آغاز می‌شود. همان طور که قبلاً گفته شد، این کنسول بازی جدید از صفحه نمایش ۷ اینچی اولد پشتیبانی می‌کند و این صفحه نمایش نیز همچون نمایشگرهای تلویزیون از فرمت تصویر فول اچ دی 1080P پشتیبانی می‌کند.

علاوه بر این، پایه جدید که با این دستگاه همراه گردیده،  گسترده‌تر شده و قابل تنظیم است. این امر به ویژه هنگام استفاده از حالت Tabletop، مشاهده را برای کاربر آسان‌تر می‌کند. علاوه بر این، این دستگاه دارای پورت LAN داخلی داخلی و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی است. این موارد همه تغییراتی است که در دستگاه بازی نینتندو سوئیچ اولد ایجاد شده است. پردازنده و میزان رم این دستگاه مشابه مدل قبلی هستند.

مدیر بخش آمریکایی نینتندو Doug Bowser در مورد نینتندو سوئیچ اولد می‌گوید:

«نینتندو سوییچ جدید مدل اولد، برای بازیکنانی که می‌خواهند هنگام بازی در حالت دستی و رومیزی، صفحه نمایش پر جنب و جوش جدیدی را تجربه کنند، گزینه‌ای عالی است. اکنون با افزودن این مدل جدید به دیگر مدل‌های نینتندو سوئیچ، مردم می‌توانند سیستمی را انتخاب کنند که بیشتر با تجربه بازی مورد نظر آن ها مطابقت داشته باشد، خواه نینتندو سوییچ مدل اولد باشد یا نینتندو سوییچ مدل لایت.»

منبع Gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.