پیش سفارش نسخه اولد نینتندو سوییچ از 2 مهر آغاز می شود

در اوایل سال جاری، نینتندو نسخه اولد سوییچ  (OLED version) محبوب خود را معرفی کرد. این نسخه جدید از کنسول بازی دستی این شرکت قرار است در ۸ اکتبر (۱۶ مهر) فروش آن آغاز شود و در حال حاضر، پیش سفارش‌های اولد سوئیچ از ۲۴ سپتامبر (۲ مهر) شروع می‌شود. همراه چیکاو باشید.

غول فناوری و دنیای گیم ژاپنی اوایل امروز ۹ سپتامبر ۲۰۲۱ (۵ شنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۰) اعلام کرد که نسخه اولد سوئیچ برای پیش خرید در اواخر این ماه با قیمت ۳۷.۹۸۰ ین (تقریبا ۳۴۵ دلار آمریکا) در دسترس قرار خواهد گرفت. این کنسول بازی محبوب به غیر از قرار دادن پنل اولد جدید، نسخه جدید کنسول بازی با تغییرات اساسی و زیادی عرضه نمی‌شود. اگرچه، عملکرد کمی بهبود یافته است، در حالی که عمر باتری همچنان ۹ ساعت شبیه به سوئیچ اصلی است.

نسخه اولد سوئیچ - چیکاو

سایر تغییرات این دستگاه جزئی بوده و خیلی مهم نیستند که ازجمله می‌توان به شکل بدنه آن اشاره کرد که در مقایسه با نسخه‌ی اصلی کمی بلندتر و سنگین‌تر  شده است. وزن این دستگاه در نوع اولد به ۳۲۰ گرم رسیده که باز هم  نسبت به وزن ۲۹۰ گرمی نسخه اصلی اندکی سنگین‌تر شده است. در همین حال، از مشخصات قابل توجه اولد سوئیچ می‌توان به صفحه نمایش ۷ اینچی، طراحی براکت جدید با قابلیت تنظیم آزاد زاویه، افزایش ظرفیت ذخیره‌سازی پایه ۶۴ گیگابایت و بلندگوهای جدید اشاره کرد که هنگام استفاده در حالت دستی، کیفیت صدای بهتری را ارائه می‌دهد.

نینتندو نسخه اولد سوییچ  (OLED version) محبوب خود را معرفی کرد - چیکاو

 در حال حاضر، به نظر می‌رسد که نینتندو قصد ندارد به زودی یک کنسول بازی جدید را معرفی کند، بنابراین این ممکن است بهترین نوع نینتندو برای علاقمندان به گیم و این دستگاه، همین نسخه‌ی نینتندو سوئیچ اولد باشد که با استفاده از نمایشگر اولد، حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایتی، صدای بهبود یافته و همچنین درگاه لن LAN عرضه می‌شود. علاوه بر این، نینتندو در رسانه‌ی the verge تأکید کرد که هیچ تغییر عمده‌ای در تراشه‌ یا حافظه رم این دستگاه جدید اعمال نشده است.

منبع GIZMOCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.