ساعت های هوشمند گلکسی واچ ۴ سامسونگ می توانند از مرورگرها پشتیبانی کنند

همان طور که قبلا در خبرهای مربوط به آخرین مدل‌های ساعت‌های هوشمند سامسونگ یعنی گلکسی واچ ۴ و گلکسی واچ ۴ کلاسیک (Galaxy Watch4/Classic) اعلام شد، این ساعت‌های هوشمند مجهز به سیستم عامل جدید Wear OS گوگل است. این اسمارت واچ‌های جدید سامسونگ در مقایسه با ساعت‌های قبلی که مبتنی بر سیستم عامل اختصاصی سامسونگ یعنی تایزن (Tizen) کار می‌کردند، اکنون این پلت فرم جدید سیستم عامل ساعت به اسمارت واچ‌های اخیر سامسونگ اجازه می‌دهد تا راحت‌تر برنامه‌ها را ساپورت کند. همراه چیکاو باشید.

بر اساس گزارش SamMobile، سامسونگ اخیراً برنامه مرورگر خود، سامسونگ اینترنت(Samsung Internet) را به پلت فرم Wear OS آورده است. ضمن این که سامسونگ تعدادی سازگاری نیز برای این برنامه ایجاد کرده است، مانند پشتیبانی از ژست‌های حرکتی و حالت‌های زوم. با این حال، طبق گزارشات، بیشتر آنچه را مرورگر این ساعت‌ها بارگذاری می‌کند وب سایت‌های دسکتاپ هستند که مشاهده صفحات وب را در ساعت برای کاربران کمی مشکل ساز می‌کند. اگر به این ویژگی علاقه دارید، می‌توانید اینترنت Samsung را در Play Store ساعت جستجو کنید تا ویژگی‌ها را بارگیری کنید.

برنامه مرورگر سامسونگ Samsung Internet - چیکاو

  • اسمارت واچ‌های سری ۴ سامسونگ

سامسونگ گلکسی واچ ۴ جدید به عنوان یک گزینه اسپرت، مدرن و زیبا ظاهر می‌شود. این محصول دارای یک نوار لاستیکی و چیزی است که سامسونگ آن را Digital Bezel می‌نامد. از طرف دیگر، گلکسی واچ ۴ از ظاهری کلاسیک برخوردار است که دارای بدنه‌ای از جنس استیل ضد زنگ و قاب گردان است. جدا از این دو تفاوت اصلی، هر دو ساعت از نظر مشخصات یکسان هستند.

اسمارت واچ‌های سری ۴ سامسونگ - چیکاو

گلکسی واچ ۴ در اندازه‌های ۴۴ و ۴۰ میلی متری عرضه می‌شود. این گزینه‌ها به ترتیب دارای صفحه نمایش ۱.۳۶ اینچی و ۱.۱۹ اینچی از نوع اولد هستند. تراکم پیکسلی 330PPI  و رزولوشن ۳۹۶ در ۳۹۶ برای هر دو مدل، ازجمله مشخصات آن‌ها است، بنابراین می‌توانید انتظار داشته باشید که همیشه بتوانید محتوا را به طور کاملاً واضح مشاهده کنید.

این شرکت پلتفرم One UI Watch مبتنی بر WearOS خود را معرفی کرده و رابط کاربری TizenOS را برای همیشه کنار می‌گذارد. به لطف سیستم عامل جدید، این ابزارهای پوشیدنی سامسونگ می‌توانند بیش از ۱۰۰ فعالیت تناسب اندام مختلف را ردیابی کنند. برخی از آن‌ها را می‌توان روی صفحه نمایش یک تلویزیون سامسونگ انتقال داد تا از فعالیت‌ها را بیشتر جذاب کند.

سیستم عامل جدید همچنین ویژگی مدیریت خواب را بهبود می‌بخشد. تشخیص خروپف، نظارت مداوم بر اکسیژن خون و پایش اکسیژن هنگام خواب نیز برخی از ویژگی‌های این ساعت‌های هوشمند سامسونگ است. کاربران همچنین می‌توانند از Samsung Apps و Google Core Apps مانند Maps برای مثال استفاده کنند. این ساعت‌های هوشمند حتی از برخی از سیستم عامل‌های دیگر نیز پشتیبانی می‌کنند.

رنگ بندی گلکسی واچ ۴ سامسونگ - چیکاو

  • گلکسی بادز ۲ سامسونگ

گلکسی بادز ۲ سامسونگ (Samsung Galaxy Buds2) با بلندگوی دو طرفه پویا وارد بازار می‌شود. هدست استریو و کاملا بی سیم (TWS) جدید سامسونگ به بلندگوهای ووفر و توئیتر مجهز شده است. در نتیجه، نوت‌های روشن واضح و دقیق با پایین‌ترین سطح فرکانس صدا را نوید می‌دهد. سامسونگ وزن آن را به ۵.۰ گرم در هر هدفون کاهش می‌دهد، اما کیس این هدفون‌های کاملا بی سیم گلکسی بادز ۲ سامسونگ ۴۱.۲ گرم به وزن کلی این دستگاه اضافه می‌کند.

سه میکروفون که در هر هدفون قرار می‌گیرند، فناوری نویز کنسلینگ فعال  (ANC)را به کاربر هدیه می‌کنند. این تجربه لذت‌بخش گوشی دادن به موسیقی را برای کاربر به ارمغان می‌آورد و همچنین سر و صدا و نویز را در هنگام گوش دادن به موسیقی لغو می‌کند. این ایربادها همچنین دارای یک واحد جمع آوری صدا VPU  هستند که فقط برای ارسال صدای کاملا واضح و بدون نویز شما به طرف مقابل و نه صداهای خارجی دیگر، کمک می‌کند.

گلکسی بادز ۲ سامسونگ (Samsung Galaxy Buds2) - چیکاو

به گفته سامسونگ، ویژگی جدید حذف نویز فعال می‌تواند تا ۹۸ درصد نویز را مسدود کند. این شرکت همچنین حالت‌های محیطی پیشرفته‌ای را برای مواردی ارائه می‌دهد که شما واقعاً می‌خواهید آنچه را که در اطراف شما اتفاق می‌افتد بشنوید. این ابزار پوشیدنی‌ همچنین دارای راه حل‌های مبتنی بر یادگیری ماشین هستند و با صداهای خارجی مانند اتومبیل، باد، وسایل نقلیه اضطراری سازگار هستند.

در مورد قاب شارژ نیز می‌توان گفت که کیس گلکسی بادز ۲ سامسونگ بسیار شبیه به کیس هدفون های گلکسی بادز پرو سامسونگ است. نکته‌ی جالب اینجا است که از نظر ظرفیت باتری نیز این دو ظرفیت یکسانی دارند. یعنی دارای ظرفیت ۴۷۲ میلی آمپر ساعتی هستند. در مورد باتری‌های جداگانه، هر هدفون دارای باتری با ظرفیت ۶۱ میلی آمپر ساعتی است. طبق گزارشات، عمر باتری با استفاده از نویز کنسلینگ فعال ۵ ساعت بوده اما در صورت عدم استفاده از نویز کنسلینگ فعال می‌توانند تا ۸ ساعت دوام داشته باشند و برای شما موسیقی پخش کنند.اگر میزان شارژ کیس را نیز به آن اضافه کنید، عمر شارژدهی باتری تا حدود ۱۸ ساعت افزایش می‌یابد.

منبع Gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.