بندهای جدید گلکسی واچ ۴ سامسونگ سازگار با محیط زیست و قابل بازیافت هستند

به گفته این شرکت مستقر در کره جنوبی، سامسونگ شش بند ساعت برای گلکسی واچ ۴ عرضه کرده است. بندهای ساعت محدود از مواد سازگار با محیط زیست و قابل بازیافت از جمله پوست سیب ساخته شده است. بند ساعت جدید با همکاری طراح لباس سامی میرو (Sami Miro) طراحی و تولید شده است. مجموعه‌های قبلی میرو از برخی از مواد استفاده شده که از آن ها در مجموعه بندهای ساعت سامسونگ استفاده کرده‌اند. همراه چیکاو باشید.

شش بند ساعت عبارتند از میدنایت بلک (Midnight Black)، استراتس اسکای (Stratus Sky) (این دو مورد بندها به طور ۱۰۰ درصد از پوست سیب تهیه شده‌اند)، ارورا نایت (Aurora Night)، کلود ناوی Cloud Navy))، ارث سانرایز (Earth Sunrise) و دان اطلس (Dawn Atlas) (ساخته شده از مواد پلی اورتان ترموپلاستیک قابل بازیافت). هر دو گروه ساعت مچی Midnight Black و Stratus Sky با وجود اینکه از مواد غیر حیوانی ساخته شده‌اند به طرز شگفت‌انگیزی ظاهرب همچون چرم را حفظ کرده‌اند. شش بند ساعت مچی جایگزین سامسونگ گلکسی واچ ۴ با قیمت اولیه ۳۹.۹۹ دلار در دسترس قرار دارند.

شش بند قابل بازیافت ساعت گلکسی واچ 4 سامسونگ - چیکاو

در حالی که بندهای ساعت جدید با سیاست آگاهانه سامسونگ برای کاهش ردپای کربن خود هماهنگ هستند، هنوز چندین زمینه وجود دارد که این شرکت نیاز به پیشرفت‌های گسترده دارد. دوام این بندهای ساعت جدید ممکن است به اندازه مواد سنتی قوی نباشد، اما در عین حال پیشرفت‌های مهمی هستند.

با این حال، هنوز کارهای زیادی در زمینه قابلیت تعمیر بیشتر دستگاه‌های آن باید انجام شود. علاوه بر این، وضعیت سازگار با محیط زیست بسیاری از تأسیسات تولیدی سامسونگ در چندین کشور هنوز بسیار پایین است، در حالی که در برخی از کشورهای دیگر، این شرکت به طور کامل به انرژی‌های تجدیدپذیر در چنین نیروگاه‌هایی روی آورده است. سامسونگ همچنین سه صفحه ساعت جدید معرفی کرده است که می‌توان آن‌ها را از فروشگاه گوگل پلی Google Play Store بارگیری کرد.

منبع GIZMOCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.