مشخصات کامل گوشی هوشمند ردمی ۱۰ شیائومی فاش شد

شیائومی قبلاً گوشی هوشمند مدل ردمی نوت ۱۰ را امسال معرفی کرده است و اکنون نسل دهم باید در سری گوشی‌های استاندارد «ردمی» (Redmi) این شرکت ظاهر شود. شایعات در مورد ردمی ۱۰ (Redmi 10) قبلاً در شبکه پخش شده است. در این شایعات تاکید شده این گوشی با دوربین 50 مگاپیکسلی به یکی از تلفن‌های هوشمند مقرون به صرفه در بازار تبدیل می‌شود. دیروز، تقریباً تمام ویژگی‌های ردمی ۱۰، که در وب سایت یکی از فروشگاه های سنگاپور دیده شد، افشا گردید. همراه چیکاو باشید.

فروشنده‌ی این تلفن نشان می‌دهد که این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی با وضوح FullHD+  و نرخ تازه سازی 90 هرتز، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 18 واتی، پورت USB Type-C 2.0 و پشتیبانی از بلوتوث 5.0 خواهد بود.

ردمی ۱۰ - چیکاو

ردمی ۱۰ دارای جدیدترین تراشه Helio G88 با تراشه‌ی گرافیکی Mali-G52 MC6 است. این گوشی 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی داشت و رزولوشن دوربین سلفی 8 نیز مگاپیکسل بود و دوربین اصلی دارای چهار سنسور 50 مگاپیکسل + 8 مگاپیکسل + 2 مگاپیکسل + 2 مگاپیکسل بود. به راحتی می‌توان فرض کرد که یک حسگر اولتراواید و چند ماژول بی فایده برای تجزیه و تحلیل عمق و عکاسی ماکرو با همکاری سنسور اصلی کار خواهند کرد.

علاوه بر این، ابعاد گوشی ردمی ۱۰ نیز  162 × 75.3 × 8.95 میلی متر بود و صفحه نمایش باید دارای محافظ گوریلا گلس 3 باشد. این دستگاه پوسته اختصاصی MIUI 12 را بر اساس سیستم عامل اندروید ۱۱11 اجرا می‌کند.

Redmi 10 - چیکاو

تصویر این تلفن هوشمند نشان می‌دهد که می‌تواند یک برآمدگی مستطیل شکل با زاویه‌های گرد برای ماژول چهارگانه‌ی دوربین عقب داشته باشد. در قسمت بالای داخل این ماژول، سنسور اصلی دارای حاشیه نقره‌ای شبیه به شیائومی می ۱۰ اولترا است. به گفته منبع، پنل پشتی پلاستیکی است.

منبع GIZCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.