تولید گوشی هوشمند ردمی کا ۴۰ شیائومی به دلیل عدم تأمین قطعات به تعویق افتاد

به طور معمول، ردمی به طور کلی نسخه ارتقا یافته پرچمدار مقرون به صرفه خود را در نیمه دوم سال عرضه می‌کند. در صورت پیروی از این قانون، این شرکت باید گوشی هوشمند ردمی کا ۴۰ اس  (Redmi K 40s) خود را به عنوان مدل بعدی ردمی کا ۴۰ شیائومی اصلی در آینده نزدیک معرفی کند. همراه چیکاو باشید.

با این حال، امروز، مدیر محصول برند ردمی گفت که به دلیل‌عدم وجود قطعات و اجزای اصلی، تولید ردمی کا ۴۰ اس هنوز با مشکل دست و پنجه نرم می‌کند. اگرچه او تاریخ خاصی را ذکر نکرده است، اما دلایل زیادی وجود دارد که فکر کنیم مدل جدید خیلی دیرتر از موعد مقرر و برنامه‌ریطی شده وارد بازار می‌شود. علاوه بر این، مانند بسیاری از مارک‌های دیگر، ردمی نیز ممکن است که تولید این نسخه از گوشی هوشمند ردمی کا ۴۰ شیائومی را لغو کند. اگر این اتفاق بیفتد، جدول زمانی برای عرضه گوشی‌های جدید ردمی تغییر می‌کند.

  • مشخصات گوشی هوشمند ردمی کا ۴۰ اس

طبق اخبار قبلی، سری گوشی هوشمند ردمی کا ۴۰ اس از نظر شارژ سریع و تراشه‌ها بسیار ارتقاء می‌یابد. نسخه معمولی از پردازنده دایمنسیتی ۱۲۰۰ مدیاتک  (Dimensity 1200 MediaTech) استفاده می‌کند، اما نسخه بالا رده‌ی این سری گوشی ردمی از تراشه پرچمدار اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام  (Snapdragon 888) بهره خواهد برد. (هرچند برخی از شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که احتمال دارد نسخه‌ای با تراشه پرچمدار پیشین کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۷۰ روانه بازار شود)  

در عین حال، این سری از شارژ سریع ۱۲۰ وات پشتیبانی می‌کند. بنابراین گوشی ردمی کا ۴۰ اس قرار است به یکی از ارزان‌ترین مدل‌هایی تبدیل شود که به پشتیبانی از شارژ سریع بسیار پرسرعت ۱۲۰ وات مجهز خواهد شد.

مشخصات گوشی هوشمند ردمی کا ۴۰ اس - چیکاو

علاوه بر این، گوشی هوشمند ردمی کا ۴۰ اس همچنین از طراحی جدید دوربین کوچک و بزرگ استفاده می‌کند. سه دوربین به صورت عمودی چیده شده‌اند. دوربین ثانویه کوچک در وسط قرار گرفته است و شکل منحصر به فردی را ایجاد می‌کند. طرح کلی متقارن و هماهنگ است. علاوه بر این، شایعات حاکی از آن است که این ماژول دوربین دارای یک حسگر اصلی ۵۰ مگاپیکسلی است که می‌تواند به طور مستقیم عکس‌هایی با وضوح ۶۱۴۴ در ۸۱۹۲ پیکسل را ثبت کند.

این گوشی ردمی دارای صفحه نمایشی خواهد بود که در وسط قسمت بالای آن حفره هول پانچ برای تعبیه دوربین سلفی وجود دارد و همچنین دارای فریم زیبایی است که بر زیبایی این گوشی می‌افزاید.

نمایشگر این گوشی با طرح صفحه‌ نمایش‌های سوپر آمولد منحنی یا نیمه خمیده محبوب متفاوت است. اگرچه این این کار ردمی باعث کمی احساس تأسف‌ می‌شود، اما با این حال، باز هم یک صفحه نمایش عالی است. این گوشی مجهز به نمایشگر LCD نخواهد بود. در عوض، این شرکت صفحه نمایش ۶.۷ اینچی سوپر آمولد با رزولوشن ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز را برای این گوشی در نظر گرفته است.

به هر حال، اگر به مشکل کمبود قطعات بازگردیم، قبل از این، تعداد زیادی گوشی ردمی نوت ۱۰ شیائومی تولید گردید و در انبار ظاهر شد اما پس از مدتی دچار کمبود قطعه گردیده و تولید آن با کاهش مواجه شد اما این بار، مستقیماً بر برنامه تولید اولیه این محصول جدید تأثیر گذاشته است و به آن اجازه نمی‌دهد تا لااقل حتی به صورت محدود در بازار توزیع شود.

پنل پشتی و رنگ بندی گوشی ردمی نوت ۱۰ شیائومی - چیکاو

 برخی کارشناسان پیش بینی می‌کنند که این وضعیت نابسامان کمبود قطعه در اواسط سال آینده با افزایش تولید، سر و سامان می‌یابد. با این حال، در حال حاضر، بسیاری از تولیدکنندگان گوشی هوشمند، که برای تولید تلفن همراه در نیمه دوم سال جاری برنامه ریزی کرده بودند، اکنون یا برنامه‌های خود را لغو کرده‌اند یا آن‌ها را به تأخیر انداخته‌اند. به هر حال، با وضعیتی که فعلاً بر بازار تولید قطعه حکم‌فرما است، عرضه تراشه‌های مورد نیاز برای همه تولیدکنندگان گوشی هوشمند در آینده‌ای نزدیک، هنوز هم چندان خوش بینانه به نظر نمی‌رسد.

منبع Gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.