سری شیائومی ۱۱ تی به عنوان سری ردمی کا ۴۰ اس در ماه نوامبر در چین عرضه می شود

در اوایل ماه جاری، شیائومی دو گوشی جدید شیائومی ۱۱ تی (Xiaomi 11T) و شیائومی ۱۱ تی پرو (Xiaomi 11T Pro) را در اروپا را به عنوان پرچمداران مقرون به صرفه جدید خود برای بازار جهانی معرفی کرد. در حال حاضر، این تلفن‌ها راهی چین می‌شوند و در آنجا به نام سری ردمی کا ۴۰ اس (Redmi K40S) به فروش خواهند رسید. همراه چیکاو باشید.

با توجه به این که می ۱۰ تی  (Mi 10T) در سال گذشته در چین با نام ردمی کا ۳۰ اس  (Redmi K30S) معرفی شد، این موضوع چندان تعجب‌آور نیست، بنابراین پیش از این هم گمانه زنی‌هایی وجود داشت که سری جدید شیائومی ۱۱ تی نیز تحت سری ردمی کا – Redmi K در چین فروخته می‌شود. گفته می‌شود ردمی کا ۴۰ اس برای صدور گواهینامه به TENAA ارسال شده است، اما این گوشی هوشمند به تنهایی معرفی نخواهد شد و به همراه آن گوشی‌های دیگری نیز معرفی خواهند شد.

نشریه چینی ITHome گزارش می‌دهد که از این گوشی‌های هوشمند سه مدل وجود دارد که همگی دارای سرعت شارژ متفاوت هستند. مدل پایه از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می‌کند، در حالی که مدل استاندارد از فست شارژ 67 وات استفاده می‌‌برد و در نهایت، سومین گوشی نیز که مدل پیشرفته‌ی این سری خواهد بود،  نیز به فناوری استفاده از شارژ سریع 120 واتی مجهز می‌شود.

گوشی جدید شیائومی ۱۱ تی (Xiaomi 11T) و شیائومی ۱۱ تی پرو (Xiaomi 11T Pro) سفید - چیکاو

از آنجا که سری شیائومی ۱۱ تی شیائومی تنها دو مدل دارد، این بدان معناست که مدل سوم که با پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی عرضه خواهد شد، نسبت به این دو تلفن همراه دیگر، یک دستگاه کاملاً متفاوت خواهد بود.

 شاید این مدل سوم بعداً بعنوان گوشی شیائومی ۱۱ تی لایت ۵ جی  (Xiaomi 11T Lite 5G) در بازار جهانی عرضه شود. همچنین گزارش شده است که یکی از این گوشی‌ها به پردازنده اسنپدراگون ۷۸۰ کوالکام  (Snapdragon 870) پلتفرم تلفن همراه مجهز خواهد شد در حالی که گوشی دیگر یعنی شیائومی ۱۱ تی پردازنده دایمنسیتی ۱۲۰۰ مدیاتک  (Dimensity 1200) را در بطن خود استفاده می کند. با این حال گوشی هوشمند شیائومی ۱۱ تی پرو  (Xiaomi 11T Pro) مجهز به تراشه پرچمدار کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۸۸ (Snapdragon 888) خواهد شد.

بر اساس این جزئیات، به نظر می‌رسد که شیائومی تغییراتی را در این سری از گوشی‌های هوشمند خود برای بازار چین اعمال خواهد کرد که امری چندان غیر معمول نیز نیست و پیش از این نیز سابقه انجام چنین کارهایی را داشته است.

رنگ بندی و پنل پشتی گوشی های سری t شیائومی - چیکاو

ضمن این که شرکت شیائومی این سنت همیشگی خود را نیز حفظ می‌کند که گوشی‌های خود را با نام‌های مختلف در بازارهای مختلف عرضه کند، هرچند که احتمال دارد که معمولاً تغییرات کوچکی نیز در مشخصات یا ویژگی‌های آن‌ها ایجاد کند.

این منبع می‌افزاید که گزارش شده است که شیائومی سعی می کند تا گوشی ردمی کا ۴۰ اس را برای معرفی به موقع در جشنواره Double Eleven در ماه نوامبر (آبان  – آذر) آماده کند. بنابراین باید در اواخر اکتبر (اوایل آبان) یا هفته اول نوامبر (اواخر آبان) منتظر رونمایی از این گوشی هوشمند شیائومی باشیم.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.