قیمت گوشی ردمی نوت 10 شیائومی فاش شد

تنها 4 روز مانده تا معرفی گوشی جدید شیائومی ردمی نوت 10 که عکس جدیدی از جعبه این مدل گوشی پخش شده است که قیمت ردمی نوت 10 را مشخص می سازد. همراه چیکاو باشید.

در عکس منتشر شده که در پایین مشاهده می کنید قیمت گوشی جدید شیائومی کاملا مشخص است. عکس منتشر شده قیمت 217 دلاری گوشی ردمی نوت 10 شیائومی را نشان می دهد که برای نسخه رم 6 گیگابایتی و حافظه 64 گیگابایتی است. البته باید گفت که در پیش فروش ها معمولا گوشی با قیمت ارزان تر به فروش می رسد به همین علت باید انتظار قیمتی در بازه 190 تا 205 دلار را برای این نسخه گوشی داشته باشیم.

جعبه ردمی نوت 10 شیائومی - چیکاو

گزارش ها حاکی از آن است که گوشی ردمی نوت 10 شیائومی به یک صفحه AMOLED مجهز شده است. مدتی است که شیائومی تمرکز خود را نیز بر روی صفحه نمایش معطوف کرده و در راه بهبود آن ها قدم بر میدارد.

طبق گفته های  gizchina از جمله رنگ هایی گوشی ردمی نوت 10 شیائومی که قرار است راهی بازار شود، رنگ مشکی خواهد بود که در جعبه آن شاهد آداپتور و کابل Type-C خواهیم بود.

گوشی جدید شیائومی قرار است با یک دوربین 108 مگاپیکسلی رونمایی شود و احتمالا نسخه پرو آن نیز به فناوری نسل 5 ارتباطات یعنی 5G مجهز خواهد شد. طبق شایعاتی که منتشر شده است این گوشی از پردازنده اسنپدراگون 768G بهره خواهد برد اما هنوز این خبر تایید نشده است.

مراسم رونمایی گوشی ردمی نوت 10 شیائومی در 14 اسفند ماه برگزار خواهد شد. نظر شما در مورد این گوشی چیست؟ 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 نظرات
  1. محمدرضا رستم زاده می گوید

    کلا شیائومی مدتی هست که تمرکزش رو گذاشته روی کیفیت صفحه نمایش و خوب هم داره کار میکنه

  2. Shima می گوید

    به نظر منکه فروش خیلی خوبی خواهد داشتتت

  3. ستاره می گوید

    خیلی خوشکلههه