تبلت نوکیا تی ۲۰ با نمایشگر ۱۰.۴ اینچ در دو مدل وای‌فای و 4G معرفی شد

با تهیه تبلت نوکیا تی ۲۰ (Nokia T 20) درواقع، هر آنچه از یک گوشی نوکیا انتظار دارید به شکل دستگاهی بسیار بزرگتر و به نام تبلت در اختیار می‌گیرید. این تبلت هیچ تفاوتی با گوشی‌های نوکیا ندارد مگر فقط در اندازه که بسیار بزرگتر است. حتی مشخصات و کیفیت آن نیز همانند همان گوشی‌های پایین‌رده نوکیا است و به آن صورت حرفی برای گفتن ندارد. همراه چیکاو باشید.

خوب، به دلیل وضعیت فعلی، فروش تبلت در سال گذشته برای اولین بار از سال ۲۰۱۴ افزایش یافت. امسال برای تبلت‌ها نیز سال بسیار خوبی بود و قوی شروع شد و دقیقاً همین وضعیت جدید است که برنامه ساخت تبلت نوکیا تی ۲۰ را شکل داد.

این دستگاه باید دارای عمر باتری طولانی و شارژ سریع باشد تا بتواند تمام روز را برای مطالعه در خانه دوام آورد یا با آن بتوان به تماس‌های ویدئویی پاسخ داد و همچنین برای بچه‌ها فضای کوچک و کنترل‌های والدین ارائه دهد و (آخرین مورد اما نه کم اهمیت) امن و ماندگار باشد.

صفحه نمایش تبلت نوکیا تی ۲۰ (Nokia T 20) - چیکاو

در اولین مورد، این تبلت از باتری ۸۲۰۰ میلی آمپر ساعتی تغذیه می‌کند که چشمگیرترین قابلیت آن است. با توجه به اعداد رسمی، تبلت تی ۲۰ نوکیا باید حدود ۱۵ ساعت در شبانه روز برای کار دوام داشته باشد. این بدان معناست که می‌تواند یک روز کاری در دفتر کار یا مدرسه و کلاس درس را به طور کامل پشت سر بگذارد و همچنان برای مدت زمان بازی نیز شارژ داشته باشد.

 اگر تمام روز در تماس هستید، به معنای واقعی کلمه، این تبلت می‌تواند حدود ۷ ساعت بدون وقفه چت کند. برای سرگرمی آخر هفته، می‌تواند ۱۰ ساعت فیلم پخش کند. شارژ از طریق USB-C با آداپتور ۱۵ واتی انجام می‌شود. توجه داشته باشید که در بسته خرده فروشی تنها با یک شارژر ۱۰ واتی عرضه می‌شود اما در صورت استفاده از شارژر ۱۵ واتی با آن نیز سازگار است و خیلی زودتر شارژ می‌شود.

پنل جلویی تبلت نوکیا تی ۲۰ (Nokia T 20) - چیکاو

نوکیا تی ۲۰ دارای نمایشگر ۱۰.۴ اینچی از نوع lcd است که از رزولوشن ۲۰۰۰ در ۱۲۰۰ پیکسل و نسبت تصویر ۱۵ به ۹ پشتیبانی می‌کند. حداکثر میزان روشنایی این تبلت ۴۰۰ نیت است که به خصوص برای مکان‌های روشن و محیط بیرونی اصلاً چندان جالب نیست. همچنین از محافظ نمایشگر برخوردار است.

این تبلت اندروید ۱۱ را اجرا می کند و در بطن خود از تراشه یونسکو تایگر تی ۱۶۰ بهره می‌برد که پردازنده‌ای ۱۲ نانومتری است که از دو هسته Cortex-A75 با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز و شش هسته  A55 با سرعت ۱.۸ گیگاهرتز تشکیل شده است که پردازنده قدرتمندی نیست اما از نظر مصرف انرژی کارآمد است و برای چنین دستگاهی می‌تواند مفید باشد.

پنل پشتی تبلت نوکیا تی ۲۰ (Nokia T 20) - چیکاو

تبلت تی ۲۰ نوکیا با ۳ یا ۴ گیگابایت رم و ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی در دسترس قرار می گیرد اما اگر نیاز به حافظه بیشتر باشد، می‌توان از کارت حافظه جانبی میکرو اس‌دی استفاده کرد که این تبلت از آن پشتیبانی می‌کند.

تبلت نوکیا تی ۲۰ همان قول پشتیبانی از سری G نوکیا را دارد. بنابراین ۲ سال به روزرسانی سیستم عامل و ۳ سال وصله‌های امنیتی ماهانه را دریافت می کند. این رایانه لوحی بخشی از Android Enterprise Recommended است و HMD در حال گسترش تجارت خود به شرکت‌هایی است که ابزارهایی برای استقرار ناوگان تبلت‌ها، مدیریت آن‌ها از راه دور و اتصال امن داده حتی در رومینگ در بیش از ۱۸۰ کشور جهان دارند.

تبلت نوکیا تی ۲۰ (Nokia T 20) آبی - چیکاو

این تبلت مجهز به بلندگوهای استریو، دو میکروفون و جک ۳.۵ میلی متری هدفون است. یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلو برای مکالمات تصویری و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی نیز برای عکاسی در پنل پشت وجود دارد. دوربین جلو برای تماس‌های ویدئویی بهینه شده است و می‌تواند قفل چهره را انجام دهد.

شرکت ام اچ دی گلوبال تعدادی لوازم جانبی را نیز آماده کرده است که مناسب این تبلت طراحی شده‌اند. ازجمله می‌توان از قاب و کیس نام برد که قاب‌های ضد ضربه و  با روکش تاشو و ضربه گیر داخلی هستند. این‌ قاب‌ها تبلت را در حین حرکت یا در دستان شما محافظت می‌کند.

با استفاده از وسایل جانبی این تبلت همچنین می‌توانید تبلت را به سرعت برای تماس تصویری یا تماشای فیلم تنظیم کنید. یکی دیگر از وسایل جانبی، میکرو ایربادز پرو نوکیا  (Micro Earbuds Pro) است که این هدفون به گونه‌ای طراحی شده است برای گوش‌های بزرگ و کوچک قابل استفاده است و در هنگام تماس هیچ‌گونه نویزی را نخواهید داشت.

لوازم جانبی تبلت نوکیا تی ۲۰ (Nokia T 20) - چیکاو

تبلت تی ۲۰ نوکیا در دو نسخه عرضه خواهد شد. یک نسخه فقط با پشتیبانی از وای‌فای ارائه می‌شود اما نسخه دیگر تبلت تی ۲۰ نوکیا از سیم کارت و شبکه ارتباطات 4G نیز پشتیبانی می‌کند. اگر بخواهید از تبلت در منزل استفاده کنید می‌توانید از وای‌فای (Wi-Fi) بهره ببرید اما در صورتی که در بیرون از منزل یا حین مسافرت تمایل به استفاده از آن داشته باشید نسخه سیم‌کارتی آن بیشتر مناسب شما است.

تبلت نوکیا تی ۲۰ از وای‌فای نسخه ۵ و بلوتوث نسخه ۵.۰ پشتیبانی می‌کند. قیمت تبلت نوکیا مدل وای‌فای برای نسخه ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی از ۲۰۰ یورو و نسخه‌‌ای که به 4GLTE مجهز شده است، از ۲۴۰ یورو شروع می‌شود.

منبع Gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.