تبلت تی ۲۰  آینده نوکیا که در تیزر جدیدی ظاهر شده، در رویداد ۱۴ مهر رونمایی می شود

نوکیا محصولاتی را که طراحی می‌کند، خود آن شرکت تولید نمی‌کند بلکه تولید و عرضه آن‌ها را شرکت اچ ام دی گلوبال (HMD Global) انجام می‌دهد. اکنون این شرکت قصد دارد تا در روز  ۶ اکتبر (۱۴ مهر ماه) رویدادی را برگزار کند و در این رویداد از محصولات جدید نوکیا که قرار است در آینده نزدیک در بازار عرضه شوند رونمایی کند. همراه چیکاو باشید.

اما، در رویداد معرفی محصولات نوکیا انتظار می‌رود که از چه اقلامی پرده برداری شود؟ آن طور که گفته می‌شود، در این رویداد که قرار است در تاریخ فوق برگزار شود، ظاهراً برنامه ریزی شده است که شرکت ام اچ دی گلوبال از چند محصول جدید نوکیا ازجمله چند تلفن جدید در کنار یک تبلت کاملاً جدید نوکیا رونمایی کند.

صفحه نمایش و رنگ بندی تبلت تی ۲۰ نوکیا  - چیکاو

محصولات نوکیا، این شیر خفته که مایکروسافت او را سرنگون کرد، هنوز آن طور که باید و شاید، چه در میان هواداران و چه رقیبان یا خبرگان و آگاهان و کاربران، نتوانسته است آتشی را شعله ور کند و کاربران را بر سر شوق آورد. تاکنون آنچه این شرکت عرضه کرده است تماماً به محصولات پایین رده یا نهایتاً میان‌رده تعلق داشته است. مورد اخیر تحت تیزر جدیدی در حساب رسمی توییتر نوکیا قرار می‌گیرد که در این توییت چنین آمده است:

« هر آنچه از یک گوشی نوکیا در یک تبلت انتظار دارید. در آینده»

بر اساس شایعات قبلی، این تبلت نوکیا T20 نام دارد و دارای صفحه نمایش ۱۰.۳۶ اینچی خواهد بود که در کنار 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی عرضه خواهد شد. تبلت تی ۲۰ آتی نوکیا از تراشه یونسکو – Unisoc بهره می‌برد. در مورد سیستم عامل این تبلت نیز با اطمینان می‌توان گفت که اندروید 11 را اجرا می‌کند و در نسخه‌های 4G و  Wi-Fi در دسترس قرار خواهد گرفت.

هر آنچه از یک گوشی نوکیا در یک تبلت انتظار دارید. در آینده - چیکاو

هرچند که اطلاعات بیشتری در دسترس قرار ندارد اما تبلت T20 دومین تلاش نوکیا برای طراحی و تولید این برند پس از تبلت نوکیا ان ۱ در سال ۲۰۱۵  (Nokia N1 2015) است که به آن صورت با استقبال گرم کاربران مواجه نشد.

منبع Gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.