قیمت و مشخصات تبلت تی ۲۰ نوکیا پیش از معرفی فاش شد

پیش از عرضه، خبر قیمت و مشخصات تبلت نوکیا T20 به بیرون درز کرده است. گفته می‌شود که پس از سال ۲۰۱۴ (۱۳۹۳) برای اولین بار خواهد بود که تبلتی با برند نوکیا در بازار معرفی شود. همچنین، باز هم این اولین تبلتی خواهد بود که با برند HMD Global در قفسه‌های فروشگاه ّا جای خواهد گرفت. خبر تولید نوکیا T20 در یک وب سایت خرده فروشی انگلستان ذکر شده است و انتظار می‌رود نسخه‌های مختلفی از این تبلت جدید نوکیا همچون با Wi-Fi و Wi-Fi + 4G تولید شود. همراه چیکاو باشید.

لیست خرده فروش قیمت های تبلت آینده و مشخصات اصلی تبلت تی ۲۰ نوکیا را در انگلیس نشان می دهد. علاوه بر این، دو تبلت نوکیا با شماره مدل TA-1392 و TA-1397 در وب سایت‌های صدور گواهینامه روسیه مشاهده شده است. حدس زده می‌شود که این شماره مدل ها از نوکیا T20 است که به زودی از آن‌ها رونمایی خواهد شد.

قیمت مورد انتظار برای تبلت نوکیا T20

نوکیا T20 در وب سایت خرده فروش« More Computers» UK مشاهده می‌شود که این وب‌سایت بیشتر رایانه‌ها فقط با امکانات Wi-Fi و انواع اتصال Wi-Fi + 4G ذکر شده‌اند این فهرست قیمت ابتدا توسط نوکیاموب (Nokiamob) مشاهده شد.

تبلت نوکیا T20 - چیکاو

قیمت تبلت نوکیا T20 فقط نسخه Wi-Fi 185 پوند انگلیس (تقریباً ۲۱۷ یورو یا ۲۵۷ دلار) ذکر شده است، در حالی که گفته می‌شود نسخه Wi-Fi + 4G در بریتانیا 202 پوند انگلیس (تقریباً ۲۳۷ یورو یا ۲۸۰ دلار) هزینه دارد.

مشخصات مورد انتظار برای تبلت نوکیا T20

تبلت آینده‌ی نوکیا با صفحه نمایش 10.36 اینچی لمسی در این فهرست قرار گرفته است. همچنین انتظار می رود این محصول با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی عرضه شود. لیست موجود در این وب سایت خرده فروشی همچنین فعلاً حاکی از آن است که این تبلت فقط در یک گزینه‌ی رنگ آبی در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت، اما عکسی که از این تبلت منتشر شده آن را در دو رنگ نشان می‌دهد که رنگ دیگر به احتمال زیاد سفید است.

HMD Global و نوکیا هنوز چیزی درباره‌ی این شایعه به اشتراک نگذاشته اند

علاوه بر این، ماه گذشته دو تبلت نوکیا با شماره مدل TA-1392 و TA-1397 در وب سایت صدور گواهینامه روسیه مشاهده شد. گواهینامه ها ابتدا توسط نوکیاموب گزارش شد.

حدس زده می‌شود که این تبلت‌ها همان تبلت نوکیا T20 است که به زودی رونمایی خواهند شد. این سومین تبلت در لیست تبلیت‌های شرکت نوکیا است. تبلت‌های نوکیا N1 و نوکیا لومیا 2520 دو تبلتی هستند که به ترتیب در سال‌های 2014 و 2013 به بازار عرضه شدند.

منبع GADGETS.NDTV
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.