گوشی هوشمند ریلمی جی تی نئو ۲ دارای 11 آنتن برای اتصال و دریافت صدای با کیفیت تر است

حساب رسمی ریلمی (Realme) در Weibo در چین اخیراً توجه بسیار زیادی به گوشی ریلمی جی تی نئو ۲  (realme GT Neo 2) نشان داده است و سعی می‌کند تا توجه کاربران را به این تلفن همراه جلب کند. آخرین پست درباره این گوشی هوشمند در مورد آنتن‌ها و کیفیت دریافت و ارسال صدای آن صحبت می‌کند. همراه چیکاو باشید.

آن طور که از پوستر این گوشی می‌توان فهمید این است که تلفن هوشمند ریلمی جی تی نئو ۲ از 11 آنتن در اطراف شاسی برای اتصال بهتر سلولی برخوردار شده است. منظور از اعلام چنین موضوعی این است که این گوشی از آنتن‌های ۳۶۰ درجه بهره می‌برد که می‌تواند کیفیت ارسال و دریافت صدا را به طور کامل بهبود بخشد.

این پست همچنین به طور مبهم نکته‌ای را در مورد کنترل هوشمند بر اتصالات سلولی آنتن ذکر می‌کند که همیشه بهترین را در منطقه اولویت بندی می‌کند. یا احتمال دارد که یک ترجمه ناقص با استفاده از Google Translate باشد (که از زبان چینی به انگلیسی ناقص ترجمه شده است).

تلفن هوشمند ریلمی جی تی نئو ۲ - چیکاو

به هر حال مفهوم آن این است که این گوشی هوشمند در هر مکانی که قرار داشته باشد، با توجه به این که چندین آنتن مخابراتی فرکانس‌ها و امواج صدا را به سوی این گوشی می‌فرستند و دریافت می‌کنند، این تلفن همراه با توجه به دارا بودن ۱۱ آنتن و همچنین کنترل هوشمند برای آنتن‌دهی، می‌تواند به طور هوشمند قوی‌ترین فرستنده گیرنده‌ امواج رادیویی را شناسایی  کرده و اتصال گوشی را با آن برقرار کند تا بتوانید بهترین کیفیت آنتن‌دهی و ارسال و دریافت صدا را داشته باشید.

در هر صورت، رونمایی از نسخه ضعیف‌تر  گوشی ریلمی جی تی ۵جی  (Realme GT 5G) قرار است در 22 سپتامبر (۳۱ شهریور) انجام شود، بنابراین تمام مشخصات و قابلیت‌های آن اعلام می‌شود و نیازی نیست که زیاد منتظر بمانیم.

منبع Gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.