شارژر فوق نازک ۶۶ وات هواوی با ضخامت 10.5۱۰.۵ میلی متر معرفی شد

اخیراً، شرکت‌ها با استفاده GaN یا از نیترید گالیم شارژرهای بسیار جمع و جوری را عرضه کرده‌اند. برخی از این آداپتورهای قدرت آنقدر نازک و کوچک هستند که به آن‌ها شارژر بیسکویتی می‌گویند. هواوی نیز با شارژر فوق نازک جدید هواوی جی ای ان یا گان  (HUAWEI GaN) به این گروه پیوسته است. همراه چیکاو باشید.

در پایان رویداد معرفی سری گوشی‌های هواوی نوا ۹  (HUAWEI nova 9)، این غول مخابراتی همچنین از شارژر جدیدی خبر داد. این شارژر هواوی گان اولترا تین شارژر  (HUAWEI GaN Ultra-Thin Charger) نام دارد. ضخامت آداپتور مسافرتی جدید این شرکت تنها به 10.5 میلی متر می‌رسد. کل ابعاد آن فقط 80 میلی متر در 43 میلی متر در 10.5 میلی متر است. این محصول نیز تنها 62 گرم وزن دارد.

شارژر فوق نازک جدید هواوی جی ای ان یا گان  - چیکاو

شارژر جدید و فوق باریک هواوی می‌تواند تا حداکثر ۶۶ وات قدرت را ارائه دهد. همچنین با استفاده از USB PD 3.0 می‌تواند حداکثر تا ۴۰ وات قدرت خروجی داشته باشد و علاوه بر این، از فست شارژ Qualcomm QC 2.0  نیز پشتیبانی می‌کند.

شارژر فوق نازک جدید هواوی جی ای ان یا گان  سفید - چیکاو

به طور خلاصه، از این شارژر می‌توان برای پر کردن باتری تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها، لپ‌تاپ، هدفون بی‌سیم و سایر دستگاه‌ها شارژ شدنی هوشمند استفاده کرد. این دستگاه برای ایمنی بیشتر دارای 10 لایه حفاظتی مانند حفاظت از اتصال کوتاه، حفاظت از جریان بیش از حد و حفاظت از ولتاژ نامی است.

آداپتور شبیه بیسکوییت شارژر فوق نازک جدید هواوی جی ای ان یا گان  - چیکاو

از نظر طراحی، آداپتور شبیه بیسکویت است و در یک گزینه سفید رنگ عرضه می‌شود. دارای یک پین تاشو و یک پورت USB Type-C است. مشتریان نیازی به تهیه کابل جداگانه ندارند زیرا این دستگاه همراه با کابل 6A USB Type-C عرضه می‌شود.

پورت USB Type-C شارژر فوق نازک جدید هواوی جی ای ان یا گان  - چیکاو

این شارژر فوق باریک هواوی با قیمت 299 یوآن (۴۶ دلار) در چین به فروش می‌رسد. ضمن این که هنوز مشخص نشده است که این شارژر آیا در بازارهای بین‌المللی نیز عرضه خواهد شد یا خیر.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.