گزارش رویداد هواوی: هدفون های بی سیم، اسپیکر، دستگاه فست شارژ ۶۶ وات

هواوی در رویدادی که در اول مهر ماه برگزار کرد، به رونمایی از جدیدترین محصولات خود  پرداخت. این شرکت در این کنفرانس از دو محصول صوتی، نسخه هدست بی‌سیم FreeLace و بلندگوی هواوی AI 2e نیز رونمایی کرد. برای شرح این گزارش با چیکاو همراه باشید.

این هدست دارای طراحی نیمه گوش است و یک کابل که روی گردن قرار می‌گیرد،  باتری، میکروفون، کنترل سیم و بدنه هدست را به صورت سری به هم متصل می‌کند. جلوی محصول دارای تزئین الگوی سی دی است و گوش چپ و راست با جاذبه مغناطیسی برای روشن و خاموش کردن هدفون ترکیب شده‌اند. این هدفون در رنگ‌های آبی (mint blue)، زرد (mellow yellow)، سبز (spruce green) و مشکی (obsidian black) موجود است.

رنگ بندی هدست بی‌سیم FreeLace - چیکاو

کابل لاستیکی حلقوی آن روی بدنه گوشی به طور راحت و محکم ثابت می‌شود. این هدست دارای یک سیم پیچ متحرک 13 میلی متری است و از عملکرد کاهش نویز تماس AI پشتیبانی می‌کند. متأسفانه، از کاهش نویز فعال پشتیبانی نمی‌کند. هدست بی‌سیم Huawei FreeLace دارای تاخیر کم 110 میلی ثانیه و عمر باتری تا 18 ساعت است. قیمت آن نیز 269 یوان (42 دلار) است. فروش آن از 27 سپتامبر (۵ مهر ماه) آغاز می‌شود.

طراحی هدست بی‌سیم FreeLace - چیکاو

  • اسپیکر هواوی AI SPEAKER 2E

 این اسپیکر دارای اندازه کوچک و شکل گرد است. این محصول دارای بلندگو یی با توان ۶ وات است که قدرت بالایی را می‌تواند تحویل دهد. به همین دلیل در پشت آن از رادیاتور استفاده شده تا بتواند باس کافی را ارائه دهد و دچار مشکل نیز نشود.

اسپیکر هواوی AI SPEAKER 2E - چیکاو

جلوی اسپیکر از پارچه ساخته شده است و ماتریس نقطه‌ای LED می‌تواند عبارات زیبا، زمان، آب و هوا و سایر اطلاعات را نمایش دهد. این اسپیکر نه تنها از پخش موسیقی پشتیبانی می‌کند، بلکه دارای میکروفونی برای پشتیبانی از تماس‌های صوتی است. یک دکمه تماس در بالای محصول وجود دارد. تنها با یک ضربه می‌توانید با مخاطب پیش فرض تماس بگیرید. جالب اینجاست که اسپیکر هوآوی AI 2e از حالت انحصاری کودکان پشتیبانی می‌کند. این سیستم بلندگو از سیستم عامل هواوی هارمونی او اس نیز پشتیبانی می‌کند.

  • شارژر ۶۶ وات GAN ULTRA-THIN هواوی

یکی دیگر از محصولات جالب هواوی که این در رویداد از آن رونمایی شد، شارژر فوق باریک Huawei 66W GaN با قیمت 299 یوان (46 دلار) بود. ضخامت این شارژر تنها 10.5 میلی متر است و همچنین تنها 62 گرم وزن دارد. با طراحی پین تاشو، باریک، جمع و جور و قابل حمل است.

این دستگاه دارای یک کابل قابل حمل 50 سانتی متری 6A USB-C به USB-C است که می‌تواند بدون فشار در جیب قرار گیرد. معماری فوق العاده نازک آن از نیترید گالیم با کارایی بالا و ترانسفورماتورهای صفحه تخت بسیار یکپارچه و خازن‌های الکترولیتی از نوع قلم استفاده می‌کند. در مقایسه با شارژر عمومی فوق سریع هواوی، چگالی افزایش قدرت 95.9 را به ارمغان می‌آورد و ضخامت آن تا 62.9 درصد کاهش می‌یابد.

شارژر ۶۶ وات GAN ULTRA-THIN هواوی - چیکاو

 فست شارژر فوق باریک ۶۶ وات GaN هواوی از شارژ تلفن‌های همراه، تبلت، گوشی، ساعت هوشمند هواوی و سایر دستگاه‌ها پشتیبانی می‌کند. همان طور که از نام این دستگاه پیداست، می‌تواند تا 66 وات شارژ فوق سریع را ارائه دهد. در عین حال، می‌تواند حداکثر 40 وات شارژ سریع را برای لپ تاپ‌ها و سایر دستگاه‌هایی که از پروتکل PD پشتیبانی می‌کنند، ارائه دهد.

از نظر ایمنی، شارژر فوق باریک ۶۶ وات GaN هواوی دارای ده محافظ ایمنی است. آنها شامل حفاظت از اتصال کوتاه، حفاظت از میدان الکترومغناطیسی، حفاظت از جریان بیش از حد، حفاظت در برابر صاعقه، حفاظت در برابر دما، حفاظت در برابر ولتاژ، حفاظت الکترواستاتیک، حفاظت از ولتاژ، و حفاظت از رمزگذاری سه گانه، پاسخ قدرت هوشمند و غیره است. دستگاه فست شارژ فوق سریع ۶۶ وات GaN  فوق باریک هواوی از روز  29 سپتامبر (۷ مهر ماه) به فروش می‌رسد.

منبع Gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.