رندر های جدیدی از طراحی آیپد مینی ۶ اپل فاش شد

علاوه بر گوشی‌های هوشمند سری آیفون ۱۲ اس (شاید هم با نام آیفون ۱۳ عرضه شود)، یکی از جدیدترین دستگاه‌هایی که قرار است اپل در رویدادهای پاییز آتی اپل معرفی کند، نسل جدیدی از تبلت های جمع و جور آیپد مینی ۶ (iPad mini 6) خواهد بود. همراه چیکاو باشید.

شایعات از طراحی کامل و مجدد دستگاه تبلت آیپد مینی ۶ سخن به میان می‌آورند که گویا همان طور که از مدت‌ها پیش انتظار می‌رفت، قرار است با سبک طراحی دستگاه تبلت آیپد پرو اپل و گوشی‌های سری آیفون ۱۲ مطابقت داشته باشد.

تبلت های جمع و جور آیپد مینی ۶ - چیکاو

تبلت آیپد مینی ۶ در نگاه اول، شباهت بسیار زیادی به تبلت آیپد ایر ۴ (iPad Air 4) سال گذشته دارد، اما این شرکت این تبلت را با رنگ‌ها عالی و چشمگیر روانه‌ی بازار می‌کند. بر اساس اطلاعات موجود، آیپد مینی 6، نه در پنج رنگ بلکه تنها در سه رنگ خاکستری، نقره ای و طلایی تولید و عرضه می‌گردد.

iPad mini 6 - چیکاو

ضمن این که، این رندرها نشان می‌دهند که حسگر تاچ آیدی (Touch ID) را در دکمه پاور تعبیه شده است و این تبلت اپل از قلم استایلوس اپل پنسیل ۳ (Apple Pencil 3) پشتیبانی خواهد کرد. با توجه به رندهایی که فاش شده‌اند، در ماه سپتامبر (شهریور) خواهیم دید که این تصاویر فاش شده از این تبلت تا چه اندازه به طراحی اصلی آیپد مینی ۶ به حقیقت نزدیک بوده‌اند.

 

منبع GIZCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.