شایعه: سری گلکسی اس سامسونگ جایگزین سری گلکسی نوت می شود

با عرضه جدیدترین تلفن‌های هوشمند تاشو،گلکسی زد فولد ۳  (Galaxy Z Fold 3) و گلکسی زد فلیپ ۳ ( Galaxy Z Flip 3)، به نظر می‌رسید که سامسونگ ممکن است از سری رده بالای گلکسی نوت خود فاصله بگیرد. اما در حال حاضر، گزارش جدیدی از یک افشاگر نشان می‌دهد که سری گلکسی اس این شرکت می‌تواند در سری بعدی نوت اصلاح شود.

 اخباری که از سوی افشاگر معروف Ice Universe به گوش می‌رسد، می‌گوید «گوشی‌های سری نوت  هنوز تمام نشده‌اند بلکه گوشی‌های سری گلکسی اس سامسونگ تبدیل به گوشی‌های سری نوت می‌شوند»

جهت اطلاع برخی که نمی‌دانند، سامسونگ غول فناوری کره جنوبی امسال گوشی‌های سری گلکسی نوت مدل جدید سال ۲۰۲۱ خود را معرفی نکرد. این شرکت قلم اس پن که در سری نوت کاربرد داشت، امسال آن را به گوشی گلکسی اس ۲۱ اولترا (Galaxy S21 Ultra) انتقال داد تا کاربرانی که به استفاده از قلم اس پن تمایل دارند، بتوانند از این قلم در گوشی گلکسی اس ۲۱ اولترا استفاده کنند اما در حال حاضر مشکل در این است که گوشی گلکسی اس ۲۱ اولترا نمی‌تواند از تمام ظرفیت های قلم اس پن که در گوشی‌های سری نوت کاربرد داشت استفاده کند و آن را به خدمت بگیرد.

گوشی های نوت سامسونگ - چیکاو

 پیش از این، ما حتی در مورد علامت تجاری این شرکت با نام «Galaxy Flex Note» نیز  و همچنین ثبت یک تلفن منحصر به فرد با قاب تاشو در اطراف صفحه نمایش که از قلم استایلوس یا همان اس پن نیز پشتیبانی می‌کرد، گزارشی منتشر کردیم، که نشان می‌داد این شرکت سری گوشی‌های نوت خود را احیا می‌کند.

در حال حاضر، Ice Universe، یک افشاگر بسیار معروف و  شناخته شده است که این خبر بزرگ را امروز (22 سپتامبر 2021) فاش کرد. اگرچه ممکن است این خبر برای علاقه مندان به سری گوشی‌های گلکسی نوت سامسونگ خوب باشد، اما این مورد بسیار بعید به نظر می‌رسد که چنین اتفاقی بیفتد زیرا گوشی‌های گلکسی سری اس نیز یک سری پرچمدار با پایگاه کاربری اختصاصی بسیار بزرگ و مختص به خود است.

 در گذشته، هر دو ترکیب گوشی‌های سری گلکسی نوت سامسونگ و سری گلکسی سری اس سامسونگ  دارای تفاوت‌های واضح و آشکاری بودند، اما گوشی گلکسی اس ۲۱ اولترا که به تازگی معرفی شده بود، مرز بین دو سری مختلف را محو کرد و از بین برد اما، سامسونگ آن گوشی را به عنوان یک گوشی سری اس نگه داشت که به صورت پیش فرض، قلم اس پن همراه با آن عرضه نشده بود.

گلکسی اس ۲۱ اولترا - چیکاو

 در حال حاضر، این هنوز یک گزارش تأیید نشده است، بنابراین فعلاً این خبر را خیلی جدی نگیرید. در حال حاضر هیچ راهی برای رد یا تأیید این اطلاعات در دسترس نیست اما به زودی خبرهای بیشتری در این زمینه منتشر خواهد شد و ما نیز به محض دریافت هرگونه گزارش، تلییدیه یا تکذیبی بلافاصله خبر را پوشش داده و شما را در جریان آن قرار خواهیم داد. پس همیشه همراه با چیکاو باشید.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.