گوشی پیکسل ۶ پرو با شارژ 33 واتی عرضه می شود و گوشی پیکسل تاشوی گوگل نیز در راه است

با نزدیک شدن به پایان ماه سپتامبر (شهریور تا ۱۰ مهر)، به معرفی و عرضه سری جدید گوشی گوگل پیکسل ۶ نزدیک می‌شویم. امسال، گوگل انقلابی را در خط تولید خود ایجاد کرده است. این شرکت سرانجام طراحی معمولی مورد استفاده از زمان پیکسل 4 را کنار گذاشته و نسخه پرو را نیز به خانواده‌ی گوشی های خود باز می‌گرداند. با چیکاو همراه باشید.

 تلفن‌های هوشمند جدید پیکسل کاملاً منحصر به فرد خواهند بود و همچنین از تراشه Tensor اختصاصی خود گوگل استفاده خواهند کرد. در نتیجه، گوگل اکنون کنترل کامل بخش نرم افزاری و سخت افزاری این گوشی را در اختیار دارد و آن را در شرایطی مشابه اپل با آیفون‌های خود قرار می‌دهد. طبق معمول، جزئیات زیادی در مورد تلفن‌های هوشمند سری جدید پیکسل ۶  فاش می‌شود، آخرین بیت این غزل شامل افشای اطلاعاتی درباره گوشی گوگل ۶ پرو است.

گوگل پیکسل ۶ پرو با فست شارژ ۳۳ واتی عرضه خواهد شد - چیکاو

  • گوگل پیکسل ۶ پرو با فست شارژ ۳۳ واتی عرضه خواهد شد

ظاهراً گوگل سرانجام با گوشی گوگل پیکسل ۶ پرو قصد دارد تا سرعت شارژ سریع گوشی‌های خود را افزایش دهد. فهرست جدیدی در پایگاه‌های اطلاعاتی NCC تایوان تأیید می‌کند که پیکسل 6 پرو با شماره مدل GLUoG از شارژ سریع تا سرعت 33 وات پشتیبانی می‌کند. مطمئناً، هرچند که این مورد یکی از سریع‌ترین سرعت‌های شارژ سریع نیست و حتی می‌توان آن را در برخی از گوشی‌های میان رده چینی نیز مشاهده کنیم اما این یک گام مهم برای غول جستجو است. علاوه بر این شارژ 33 واتی، شایعه شده است که این گوشی دارای یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است. این مورد نیز نشان دهنده یک پیشرفت بزرگ برای تلفن‌های هوشمند این شرکت است.

با این حال، همه چیز با سری پیکسل ۶ شکوفا نمی‌شود. گوگل نیز یکی از بحث برانگیزترین روندهای فعلی را دنبال خواهد کرد.یعنی  سری پیکسل ۶ دارای شارژر در جعبه خود نخواهد بود. در نتیجه، کاربران باید پول بیشتری برای تهیه شارژر هزینه کنند، گویی تلفن‌های هوشمند به تنهایی به اندازه کافی گران نیستند. طبق شایعات، سری پیکسل ۶ در 19 اکتبر به طور رسمی معرفی می‌شود. با این حال، این هنوز این مورد از سوی گوگل تأیید نشده است.

  • اندروید ۱۲.۱ فاش می کند که یک دستگاه دیگر از گوگل در راه است

ما هنوز شاهد نصب اندروید 12 در تلفن های هوشمند پیکسل فعلی نیستیم ، اما شایعاتی در مورد نسخه جدید آن وجود دارد. ظاهراً گوگل اندروید 12 را در اوایل ماه اکتبر (اواسط مهر ماه) عرضه می کند و اندروید 12.1 نیز بعداً عرضه خواهد شد. آخرین باری که نسخه اندرویدی افزایشی را مشاهده کردیم اندروید ۸.۱ اورئا بود. جالب اینجا است که اندروید 12.1 به عنوان یک به روز رسانی چرخه میانی برای اندروید 12 معرفی می شود که بهینه سازی های زیادی را برای گوشی‌های هوشمند تاشو به ارمغان می‌آورد.

این به طور تصادفی رخ نمی‌دهد ، زیرا گوگل در حال کار بر روی تلفن هوشمند پیکسل « Jumbojack» است که بر اساس مستندات قبلی اندروید 12، گوشی پیکسل Jumbojack یک دستگاه آزمایشی است که دارای یک صفحه نمایش دوگانه شبیه به گلکسی فولد سامسونگ است. این گوشی تاشوی گوگل پیکسل دارای یک صفحه بزرگ داخلی و یک نمایشگر خارجی کوچکتر خواهد بود. در حال حاضر، هیچ خبری از سوی گوگل در این باره منتشر نشده که تأییدی بر معرفی این تلفن تاشوی گوگل پیکسل باشد. گفته می‌شود که گوگل تلفن تاشوی خود را به شکل پیکسل پاسپورت  Pixel Passport در اواخر امسال اعلام خواهد کرد، بنابراین، این گوشی می‌تواند دستگاه دیگری باشد.

منبع Gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.