تصاویر مطبوعاتی اوپو واچ فری یک مچ بند ریلمی بند ممتاز را نشان می دهد

در اوایل این ماه، گزارش شد که یکی از محصولات آینده اوپو در این ماه، پوشیدنی جدیدی است که با نام اوپو واچ فری (OPPO Watch Free) عرضه می‌شود. قبل از معرفی این ساعت هوشمند، افشای خبر جدیدی به ما اجازه می‌دهد تا نگاه اولیه‌ای را در مورد این دستگاه داشته باشیم که به نظر می‌رسد بیشتر یک ردیاب تناسب اندام باشد تا یک ساعت هوشمند. این ساعت هوشمند، همچنین از طراحی آشنایی بهره می‌برد که تا پیش از این، چنین طراحی را از چندین سازنده دیگر نیز دیده بودیم. با چیکاو همراه باشید.

رندرها توسط افشاگر معروف دنیای خبرهای فناوری یعنی ایلان بلس (Evan Blass)، معروف به evleaks در توییتر ارسال شده است و رندرهایی که او منتشر کرده است، نه تنها این ساعت هوشمند را از زوایای مختلف نشان می‌دهند، بلکه آن را در دو رنگ نیز به نمایش می‌گذارد که برای خرید در دسترس قرار خواهند گرفت.

رنگ بندی اوپو واچ فری با مچ بند ریلمی بند - چیکاو

اوپو واچ فری دارای صفحه نمایش مستطیلی عمودی کشیده مشابه صفحه نمایش ساعت هوشمند هواوی واچ فیت (Huawei Watch Fit) و ریلمی بند ۲ (Realme Band 2) دارد، که اخیراً معرفی شدند. صفحه نمایش این ساعت هوشمند که با یک فریم فلزی احاطه شده است، به اعتقاد ما یک فریم فلزی است که روی رنگ مشکی آن با رنگ رنگ مشکی دیگری و روی رنگ بژ آن با رنگ طلایی پوشانده شده است.

ریلمی بند ۲ مشکی - چیکاو

‌در این ساعت هوشمند ریلمی نیز همچون محصول دیگر این برند یعنی درست مانند ریلمی بند ۲ (Realme Band 2) نیز فاقد هرگونه دکمه فیزیکی است، بنابراین به این معنی است که تمام عملکردها و تنظیمات آن را می‌توان توسط صفحه لمسی آن  انجام داد. یک بند لاستیکی بافت‌دار با خطوطی برای جریان هوا و راحتی، به بدنه متصل شده است.

ما مشخصات ساعت هوشمند اوپو واچ فری را نمی‌دانیم اما نباید به اندازه اوپو واچ ۲  (OPPO Watch 2) از قابلیت و ویژگی های بسیاری بهره ببرد. بنابراین به راحتی می‌توان حدس زد که این ساعت هوشمند اوپو قطعا باید دارای هزینه کمتری نیز باشد. اوپو هنوز تاریخ عرضه این ساعت هوشمند را اعلام نکرده است اما انتظار می‌رود در همین ماه از آن رونمایی شود.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.