ردیاب تناسب اندام ریلمی بند ۲ قرار است در ۲ مهرماه در هند راه اندازی شود

چند روز پیش، ریلمی جدیدترین دستگاه پوشیدنی خود را که یک گجت مچ بند است، در قالب ریلمی بند ۲ (Realme Band 2) در مالزی عرضه کرد. در حال حاضر، این شرکت سعی می‌کند تا این مچ بند را که محصول پوشیدنی جدید ریلمی است،  آماده ‌کند تا بتواند در هند که بزرگترین بازار منطقه پس از چین است، عرضه کند. همراه چیکاو باشید.

ریلمی بند ۲  در 24 سپتامبر ( ۲ مهرماه) ساعت 12:30 به وقت محلی به طور رسمی در بازار هند معرفی می‌شود. در همان رویداد، این شرکت همچنین گوشی‌های هوشمند ریلمی نارزو ۵۰ ( Realme Narzo 50) و همچنین ریلمی اسمارت تی وی نئو  (Realme Smart TV Neo) را نیز معرفی می‌کند.

دستگاه مچ بند هوشمند آینده در Flipkart فهرست شده است، به این معنی که این دستگاه می‌تواند به طور انحصاری برای خرید در بازار هند از طریق Flipkart و فروشگاه آنلاین ریلمی در دسترس قرار گیرد. ریلمی بند ۲  دارای صفحه نمایش 1.4 اینچی TFT LCD رنگی است که حداکثر روشنایی 500 نیت را ارائه می‌دهد.

 در مقایسه با نسخه قبلی، صفحه نمایش این گجت بزرگتر شده است. همچنین دارای چندین ویژگی برای سلامت و تناسب اندام است. ازجمله قابلیت‌های آن می‌توان به سنسور اکسیژن خون SpO2، سنسور نظارت بر خواب و سنسور ضربان قلب اشاره کرد. این دستگاه مچ بند ریلمی دارای 90 حالت تمرین در دستگاه بوده که شامل پیاده روی، دویدن، دوچرخه سواری، شنا و بسیاری دیگر می‌شود.

ریلمی بند 2 مشکی - چیکاو

این دستگاه مچ بند هوشمند جدید ریلمی تا عمق 50 متری در برابر آب مقاوم است و دارای 50 طرح صفحه نمایش ساعت است. در داخل بدنه‌ی این مچ بند، باتری 204 میلی آمپر ساعتی برای تغذیه انرژی مورد نیاز آن تعبیه شده است که طبق ادعای شرکت می‌تواند تا ۱۲ روز عمر باتری را ارائه دهد در حالی که این میزان در مچ بند اصلی فقط ۱۰ روز بود.

همان طور که اشاره شد، این دستگاه قبلاً در مالزی معرفی و عرضه شده است، در آن منطقه برچسب قیمت آن 139 رینگیت مالزی (تقریباً 34 دلار) تعیین شده است. در هند، ریلمی بند  اصلی با قیمت 2999 روپیه (41 دلار آمریکا) در نظر گرفته شد اما در حال حاضر با قیمت 1499 روپیه (20 دلار آمریکا) در دسترس قرار دارد. در مورد ریلمی بند ۲  آینده، انتظار می‌رود که قیمت آن بین 2999 روپیه (۴۱ دلار) و 3499 روپیه ( تقریباً ۴۵ دلار) باشد.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.