ساعت هوشمند اوپو واچ ۲ با ۱۶ روز دوام باتری رونمایی شد

ساعت هوشمند اوپو واچ ۲ (Oppo Watch 2) در چین معرفی شد. این ساعت هوشمند نیز از همان طراحی ساعت هوشمند اپل واچ بهره می‌برد که ساعت هوشمند اوپو واچ اصلی (original Oppo Watch) برخوردار شده بود اما تفاوت این دو مدل ساعت هوشمند به سخت افزار داخلی آن‌ها مربوط می‌شود که ساعت هوشمند فعلی سخت‌افزار پیشرفته‌تری را با خود حمل می‌کند. برخی از مشخصات آن همچون تراشه، آخرین پلتفرم پردازنده‌ی اسنپدراگون ۴۱۰۰ کوالکام  را شامل می‌شود. اوپو وعده‌ می‌دهد باتری این ساعت هوشمند با هر بار شارژ، در هنگام استفاده از حالت کم مصرف (از طریق 9to5Google)، حداکثر تا ۱۶ روز دوام داشته باشد. همراه چیکاو باشید.

همان طور که در ساعت هوشمند مدل چینی اوپو واچ اصلی شاهد بودیم، این ساعت هوشمند نیز در عوض سیستم عامل مخصوص ابزار پوشیدنی گوگل یعنی « Google’s WearOS»، رابط کاربری ColorOS مبتنی بر اندروید اوپو را اجرا می‌کند. البته، مدل سال قبل ساعت هوشمند اوپو واچ، در خارج از سرزمین مادری(چین) با پلتفرم پوشیدنی گوگل یعنی WearOS و دسترسی به فروشگاه گوگل پلی عرضه شد اما اوپو هنوز هیچ برنامه‌ای برای فروش گسترده‌تر این ساعت هوشمند برای سایر نقاط جهان اعلام نکرده است. همچنین ممکن است این شرکت منتظر باشد تا همکاری آینده‌ی گوگل و سامسونگ را برای توسعه‌ی برنامه‌ی WearOS 3.0 را مشاهد کند و سپس برای پیوستن به این سیستم عامل ابزار پوشیدنی گوگل تصمیم گیری کند زیرا در حال حاضر به‌روز رسانی محصولاتی که قبلاً عرضه شده‌اند، به سیستم عامل جدید کار دشواری است.

Oppo Watch 2 - چیکاو

ساعت هوشمند اوپو واچ ۲ در دو اندازه‌ی 42 و 46 میلی‌متر عرضه می‌شوند که از صفحه نمایش OLED منحنی با نرخ تازه سازی 60 هرتز و 326 ppI بهره می‌برند. هر دو مدل علاوه بر ضربان قلب، خواب و نظارت بر اکسیژن خون، از eSIM (سیم‌کارت  الکترونیکی) اختیاری نیز می‌توانند برخوردار شوند. ساعتی که با اندازه کوچکتر 42 میلی متری به فروش می‌رسد، برای افرادی که LTE نمی‌خواهند یا به آن نیاز ندارند، فقط حالت بلوتوث را ارائه می‌دهد.

ساعت هوشمند - چیکاو

اما به نظر می‌رسد چشمگیرترین مشخصات ساعت هوشمند آینده عمر باتری 16 روزه‌ی آن باشد اما برای این منظور، تنظیمات این ساعت هوشمند باید روی حالت « Oppo’s Power Saver mode» یعنی صرفه جویی انرژی اوپو، قرار داشته باشد.

smart watch - چیکاو

هم‌اکنون کاربران چینی می‌توانند ساعت هوشمند اوپو واچ ۲ را پیش خرید کنند. اوپو زمان ارسال ساعت را نیز از ۶ آگوست تعیین شده است. قیمت این اسمارت واچ در مدل پایه تقریباً از حدود ۲۰۰ دلار برای مدل بلوتوثی ۴۲ میلی متری شروع می‌شود. قیمت مدل ۴۲ میلی‌متری مجهز به LTE نیز تقریباً از ۲۳۱ دلار شروع می‌شود و همچنین قیمت مدل ۴۶ میلی‌متری نیز از ۳۰۸ دلار آغاز می‌گردد.

 

منبع THEVERGE
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.