اطلاعات کاملی که باید درباره تبلت معرفی نشده ی آینده ی مایکروسافت سرفیس گو ۳ بدانید

با توجه به رویداد بزرگ معرفی آیفون 13 اپل همین چند روز گذشته، دیگر انتظار نمی‌رود که گوگل در پیکسل 6 در ماه جاری شاهد روشنایی روز باشد و بتواند به همین زودی معرفی شود، پس وقت آن است که توجه خود را به رویداد (نه چندان مرموز) معرفی محصول مایکروسافت معطوف کنیم که قرار است هفته آینده برگزار شود. شرکت مایکروسافت در نظر دارد تا علاوه بر گوشی سرفیس دوئو ۲ (Surface Duo 2) با پشتیبانی 5 جی و پردازنده بسیار سریع‌تر از نسخه اصلی، غول فناوری مستقر در ردموند احتمالاً در 22 سپتامبر (۳۱ شهریور) از تبلت سرفیس گو ۳ (Surface Go 3) رونمایی می‌کند. برای اطلاع بیشتر از مشخصات تبلت آتی سرفیس گو ۳ مایکروسافت با چیکاو همراه باشید.

نسخه‌ی جدید و بعدی سرفیس گو که رقیب نسخه‌ی مقرون به صرفه آیپد است، ساخت مایکروسافت است که دقیقاً مخفی‌ترین راز جهان نیست، البته اگر ما به تعدادی از فهرست‌های خرده فروشی که توسط WinFuture’s eagle-eyed Roland Quandt در تایلند مشاهده شده است اعتماد کنیم. اطلاعات تازه منتشرشده (بدون هیچ گونه تحریفی) مطمئناً محتمل به نظر می‌رسد، از جمله بسیاری از مشخصاتی که برای ما کاملاً  آشنا هستند. به نظر می‌رسد که سرفیس گو ۳ مایکروسافت می‌تواند همه چیز را از زیبایی عمومی قبلی خود گرفته تا صفحه نمایش 10.5 اینچی PixelSense با رزولوشن 1920 در 1280 پیکسل، دوربین پشتی 8 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، اسپیکرهای استریو با قدرت 2 وات و حداکثر 8 گیگابایت رم را از مدل پیشین خود وام بگیرد.

صفحه نمایش تبلت سرفیس گو ۳ - چیکاو

به طور طبیعی، پردازنده‌های Intel Pentium Gold 4425Y و هشتمین  نسل Core m3 در سرفیس گو ۲ سال گذشته با مدل‌های جدیدتر و قدرتمندتر Pentium Gold 6500Y و نسل 10 Core i3-10100Y جایگزین می‌شوند. بدون شک مهمترین ارتقاء برای سرفیس گو ۳ را همین پردازنده‌های قدرتمندارائه می‌دهند. به به طرز جالبی، مایکروسافت می‌تواند بهبود قابل توجهی در عمر باتری نیز داشته باشد، از حداکثر 10 ساعت استفاده مداوم از دستگاه «معمولی» که در دستگاه سال گذشته قرار داشت تا این زمان که به حدود کمی کمتر 13 ساعت در دستگاه جدید رسیده است، اگرچه ممکن است عاقلانه باشد که قبل از هیجان زده شدن در این مورد اندکی هم صبر کنید. انتظار نمی‌رود تغییرات خاصی از نظر شکل طراحی ظاهری انجام شده باشد که دستگاه سرفیس گو ۳ جدید سنگین‌تر یا ضخیم‌تر از سرفیس گو نسل ۲ باشد.

از نظر ذخیره‌سازی و پیکربندی حافظه، تبلت مجهز به پنتیوم با انتخاب 4 و 8 گیگابایت رم به ترتیب با 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی از نوع eMMC و 128 گیگابایت SSD همراه است. این در حالی است که نسخه Core i3 باید حافظه 8 گیگابایتی را با یک درایو سریع 128 گیگابایتی حالت جامد با قیمت نامعلوم در حال حاضر ترکیب کند.

طراحی پنل تبلت سرفیس گو ۳ - چیکاو

با توجه به شناختی که از مایکروسافت داریم، می‌توانیم پیش‌بینی کنیم که سرفیس گو ۳ تا حد زیادی از مدل سرفیس گو ۲ پیروی می‌کند و هزینه‌ای بین 400 تا 650 دلار برای پیکربندی‌های فقط Wi-Fi دارد، و نسخه‌ای که از سیم‌کارت پشتیبانی می کند نیز به طور مشخص که گران‌تر از این مدل خواهد بود.

در حالی که ما در این موضوع صحبت می‌کنیم، انتظار می‌رود فناوری Wi-Fi به استاندارد 802.11ax ارتقا یابد که به وای‌فای Wi-Fi 6 معروف شده است. سایر موارد در بخش پورت‌ها و اتصالات از سال 2020 که بدون تغییر بوده‌اند، همچنان به همان شکل قرار خواهند داشت. باید منتظر ماند. مایکروسافت می‌تواند این تبلت میان‌رده بعدی خود را به لیست بهترین تبلت‌هایی که می‌توان در سال 2021 خریداری کرد اضافه کند، که در حال حاضر شامل سرفیس پرو 7 با رده بالاتر است.، اگرچه آخرین گزارش در مورد چنین محصولی که می‌توانیم به خاطر بسپاریم به ماه فوریه (اسفند) برمی گردد.

منبع Phonearena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.