عکس های گوشی های هواوی نوا ۹ و نوا ۹ پرو  منتشر گردید و مشخصات این دو گوشی فاش شد

هوآوی به سختی می‌تواند در بازار گوشی‌های هوشمند ارتباط برقرار کند، به خصوص پس از آخرین تحریم‌های اعمال شده علیه این شرکت. در چند سال گذشته، قوی‌ترین بازوی این شرکت برای حفظ گوشی‌های هوشمند خود، بخش HiSilicon آن بود. با این حال، پس از از دست دادن دسترسی به TSMC، این شرکت مجبور شد خود را دوباره اختراع کند و حتی با شرکت‌های مجاز آمریکایی مشارکت کند. با چیکاو همراه باشید.

اخیراً، این شرکت پس از چندین بار تاخیر سرانجام موفق شد تا گوشی‌های هوشمند سری هواوی پی ۵۰ ( Huawei P 50) را به بازار عرضه کند. در حالی که این دستگاه‌ها پرچم دارهای جذابی هستند، اما هنوز به دلیل‌عدم وجود استفاده از شبکه ارتباطات ۵جی، از جذابیت کمتری نسبت به رقبا برخوردارند. باز هم، این افت دیگری در کیفیت ناشی از ممنوعیت است. با وجود تمام این چالش‌ها، این شرکت آماده می‌شود تا سری نوا ۹ (Nova 9) را به زودی معرفی کند. دستگاه‌های جدید در ۲۳ سپتامبر (۱ مهر) عرضه می‌شوند، اما دو گوشی از این سری قبلاً به صورت آنلاین در TENAA  (سازمان نظارت چین) لیست شده‌اند.

هواوی نوا ۹ پرو در لیست گواهینامه TENAA با شماره مدل RTF-AI00 و مشخصات کامل ظاهر شده است. هر دو  گوشی‌های نوا ۹ در عکس‌های زنده ظاهر شدند و همان طور که می‌بینیم، طراحی آن‌ها به سری آنر ۵۰ (Honor 50) نزدیک است. این تعجب‌آور نیست، به هر حال، آنر Honor هنوز اولین تولد خود را به عنوان یک شرکت مستقل تکمیل نکرده است. توسعه سری نوا ۹ یا سری آنر ۵۰ احتمالاً قبل از جدایی دو شرکت آغاز شده است. بر اساس شایعات، این گوشی‌ها دارای مشخصات زیادی از جمله تراشه، اندازه و باتری هستند.

مشخصات فاش شده‌ی گوشی هواوی نوا ۹ - چیکاو

  • مشخصات فاش شده‌ی گوشی هواوی نوا ۹

در مورد مشخصات فاش شده، هواوی نوا ۹ پرو دارای صفحه نمایش ۶.۷۲ اینچی است. دارای نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و نرخ نمونه گیری لمسی ۳۰۰ هرتز است. در حال حاضر، مشخص نیست که صفحه نمایش آن از نوع سوپر آمولد است یا LCD معمولی. این دستگاه با ماژول چهارگانه شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک حسگر احتمالاً ۸ مگاپیکسل فوق عریض و دو دوربین عکاسی ۲ مگاپیکسلی احتمالا برای ماکرو و داده‌های عمق تصویر عرضه می‌شود. جالب است که این دستگاه دارای دو دوربین ۳۲ مگاپیکسلی در جلو است که ترکیبی واید و فوق عریض را نشان می‌دهد. جالب اینجاست که هواوی یکی از معدود شرکت‌هایی است که در حال حاضر در بازار تمرکز دارد و هنوز بر روی دوربین‌های دوگانه سلفی به شکل محکم تمرکز دارد.

پنل پشتی و رنگ بندی گوشی هواوی نوا ۹ - چیکاو

بخش دوربین ممکن است گوشی نوا ۹ پرو  را از آنر ۵۰ پرو متمایز کند. با این حال، دستگاه‌ها دارای رد پای یکسانی هستند. علاوه بر این، آن‌ها نیز با همان پردازنده ۲.۴ گیگاهرتزی عرضه می‌شوند. ضمن این که  گزارش‌ها نشان می‌دهد که تلفن‌های هوشمند هواوی نمی‌توانند شبکه ارتباطات ۵جی را ارائه دهند. این بدان معناست که تراشه اسنپدراگون ۷۷۸جی کوالکام تنها در نسخه ۴ جی وارد بازار می‌شود. باز هم، این می‌تواند گوشی هوشمند هواوی نوا ۹ پرو را در بازاری که با پذیرش ۵ جی مشخص شده است، کمتر مرتبط کند.

تلفن‌های هوشمند جدید سری نوا ۹ در ۲۳ سپتامبر (۱ مهر ماه) در بازار عرضه می‌شوند. ما انتظار داریم هواوی همچنان به تبلیغ برای معرفی قریب الوقوع این دستگاه‌های خود ادامه دهد.

منبع Gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.