گوشی های هوشمند سری هواوی نوا 9 در ۱ مهر به صورت رسمی در چین معرفی می شوند

گزارش‌هایی شنیده می‌شود مبنی این که هواوی درحال بر برنامه ریزی برای تولید نسل بعدی تلفن‌های هوشمند سری نوا Nova خود یعنی نوا ۹- Huawei Nova 9  است. اکنون، این شرکت چینی به طور رسمی این موضوع را تأیید کرده است  و ظاهراً قرار است که این دستگاه در ۲۳ سپتامبر (۱ مهر) نیز عرضه ‌شود. همراه چیکاو باشید.

 پوستر به اشتراک گذاشته شده توسط شرکت نشان می‌دهد که پنل پشتی این تلفن مطابق با همان گزارش‌هایی است که تا کنون به گوش می‌رسید. این گوشی در قسمت پنل پشت برای قرار دادن ماژول دوربین، دو دایره را از گوشی مدل پی ۵۰ وام می‌گیرد که در گوشه بالا سمت راست قرار گرفته است.

هواوی اگرچه هنوز هم به طور معمول با مشکلاتی با زنجیره تأمین قطعات گوشی‌های هوشمند خود روبرو است، اما این بار این طور نخواهد بود زیرا غول فناوری چینی گزارش داده است که قطعات لازم را به اندازه‌ی کافی برای تولید گوشی‌های سری نوا ۹ آماده کرده است. ظاهرا، میزان قطعات بیشتر از سری هواوی پی ۵۰ است که قبلاً توسط این شرکت عرضه شده بود.

پنل پشتی و رنگ بندی گوشی های هوشمند سری هواوی نوا 9 - چیکاو

این تلفن هوشمند اخیراً توسط 3C و TENAA تأیید شده است و برخی از مشخصات و ویژگی‌های کلیدی را نشان می‌دهد. این تلفن که با شماره مدل RTE-AL00 شناخته می‌شود، دارای صفحه نمایش سوپر آمولد خواهد بود که حسگر اثر انگشت نیز در زیر صفحه تعبیه می‌شود.

گوشی هوشمند سری نوا ۹ به احتمال زیاد به پردازنده اسنپدراگون ۷۷۸جی کوالکام (Qualcomm Snapdragon 778G) مجهز خواهد شد. گفته می‌شود که این دستگاه تنها از اتصال 4G LTE پشتیبانی خواهد کرد و قادر به ارائه‌ی جدیدترین شبکه‌ی ارتباطات 5G نخواهد بود اما، این احتمال وجود دارد که این شرکت نسخه بعدی  5G را نیز در آینده تولید و عرضه کند.

ماژول دوربین گوشی های هوشمند سری هواوی نوا 9 - چیکاو

با ورود به بخش دوربین، گوشی نوا ۹ در پنل پشتی گوشی از ماژول چهارگانه برای دوربین بهره می‌برد. در مورد دوربین سلفی نیز گفته می‌شود که در بالای پنل جلو یک حفره‌ی گرد برای تعبیه‌ی دوربین سلفی وجود دارد. در مورد بخش نرم‌افزار، تأیید شده است که تلفن هوشمند دارای سیستم عامل HarmonyOS خود شرکت است، که احتمالاً از برنامه‌های اندروید پشتیبانی می‌کند.

گفته می‌شود که هواوی نوا ۹ از باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی تغذیه می‌کند در حالی که نسخه پرو در این سری به باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز می‌شود. همچنین انتظار می‌رود این دستگاه با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۶ واتی عرضه شود. ضمناً، با نزدیک شدن به زمان عرضه، در روزهای آینده اطلاعات بیشتری در مورد مشخصات و ویژگی‌های این گوشی به گوش خواهد رسید.

 

منبع GIZMOCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.