گوشی هواوی پی ۵۰ پرو بالاترین امتیاز دوربین را از دگزومارک به دست آورد

هواوی در رویدادی که پنج‌شنبه ۷ مرداد ۱۴۰۰ برگزار شد، گوشی‌های سری P50 را  که شامل دو گوشی هواوی P50 و هواوی P50 Pro می‌شود، معرفی کرد. پرچمداران هواوی از مشخصات بسیار قدرتمندی بهره می‌برند، اما یکی از بخش‌هایی که این گوشی‌ها در آن خوش درخشیدند، بخش دوربین آن‌ها است. دگزومارک که معتبرترین مرجع برای سنجش کیفیت دوربین گوشی‌های هوشمند است، بلافاصله نتایج بخش دوربین‌های سلفی و پشت گوشی P5P Pro را اعلام کرد که همان‌طور که از این تلفن دوربین محور انتظار می‌رفت، بالاترین امتیازات را به خود اختصاص داد. همراه چیکاو باشید.

دوربین گوشی‌های سری P50 - چیکاو

به طور معمول، DxOMark پس از معرفی گوشی هوشمند هواوی P50 Pro موفق شد تا بلافاصله یک بررسی جامع از دوربین این گوشی پرچمدار انجام هواوی انجام دهد. بدون این که نتیجه‌ی اعلام شده زیاد تعجب برانگیز باشد، جدیدترین پرچمدار سری P هواوی موفق به کسب نمره ترکیبی 144 امتیاز شد که آن را از نظر رتبه‌بندی کلی، با به دست آوردن بالاترین امتیاز برای کیفیت دوربین، بر فراز تمام گوشی‌های هوشمند قرار می‌دهد. سلفی جلوی 13 مگاپیکسلی نیز با کسب 106 امتیاز مثبت، توانست به طور تحسین برانگیزی در بخش کیفیت دوربین سلفی نیز نهایت امتیاز را برای هواوی به ارمغان آورد.

هواوی P50 و هواوی P50 Pro - چیکاو

DxO از سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و ماژول تک رنگ 40 مگاپیکسلی در P50 Pro قدردانی می‌کند که بهترین تجربه‌ی منحصر به فرد را با رنگ های دقیق، دامنه دینامیکی گسترده و جزئیات عالی را ارائه می‌دهد. عکس‌های بزرگنمایی شده از پریسکوپ 64 مگاپیکسلی نیز با حفظ جزئیات در سطح عالی، نویز کم و دامنه پویایی گسترده، به همان اندازه چشمگیر هستند. عکس‌های شب با داشتن نوردهی بسیار خوب، فوکوس خودکار سریع و حفظ رنگ پوست بسیار جالب توجه، از نقاط قوت دیگر بود،  هرچند که Mate 40 Pro+ در این زمینه هنوز برتری دارد.

فیلم‌ها، همچنین در کنار عملکرد پایدار فوکوس خودکار، نوردهی کلی و دامنه پویایی خوبی را ارائه می‌دهند. چند نکته‌ی کوتاه درباره عملکرد دوربین سلفی: عکس‌ها دارای سطح نویز کمی هستند‌، جزئیات زیادی را در فضای داخلی و در روشنایی روز حفظ می‌کنند و برنامه‌ی تثبیت کننده فیلم به خوبی ارائه می‌شود.

منبع GSMARENA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.