ساعت های هوشمند اپل واچ سری 7 دارای صفحه نمایش بزرگتر و بدنه مقاوم تری هستند

سرانجام انتظارها به سر رسید و رویداد معرفی محصولات اپل شروع شد. ساعت هوشمند جدید اپل یکی از محصولاتی است که در این رویداد از آن رونمایی گردید اما با آنچه شایعات می‌گفتند تفاوت‌های اساسی دارد. در واقع، اپل اعلام می‌کند که این ساعت هوشمند با کناره‌های گرد و خمیده و همچنین روکش شیشه‌ای نیز که کمی گرد شده۷ عرضه می‌گردد. همراه چیکاو باشید.

بزرگترین پیشرفت این ساعت درواقع بزرگ‌تر شدن صفحه نمایش آن بر روی همان بدنه است. اپل با کاهش حاشیه‌ها به ۱.۷ میلی متر، آن‌ها را نسبت به سری ۶ حدود ۴۰ درصد باریک‌تر کرده است و صفحه را تا لبه‌های قاب جلو کشیده است و این باعث شده است که میزان سطح صفحه نمایش ۲۰ درصد افزایش پیدا کند.

ساعت‌های اپل واچ سری ۷ اپل نیز از دوام بیشتری برخوردار شده است، به عنوان مثال، درپوش شیشه‌ای روی صفحه نمایش ساعت در حال حاضر مقاوم‌تر است و علاوه بر این، ساعت دارای درجه حفاظتی IP6X در برابر گرد و غبار و تأییدیه مقاومت در برابر آب WR50 را کسب کرده است.(این ساعت‌های هوشمند جدید اپل تحمل 5بار فشار هوا را دارند که می‌توانید از آن‌ها در وان حمام و استخرهای کم عمق نیز استفاده کنید).

ساعت های هوشمند اپل واچ سری 7  - چیکاو

WatchOS از صفحه نمایش بزرگتر با عناصر UI بازطراحی شده مانند دکمه‌های بزرگتر استفاده خواهد کرد. این ساعت‌ها اعلان‌ها متن بیشتری را نشان می‌دهند.

ساعت‌های اپل واچ در حال حاضر دارای صفحه کلید کامل QWERTY برای پاسخگویی به پیام‌ها است. شما می‌توانید ضربه بزنید یا اسلاید کنید، Apple QuickPath از یادگیری ماشینی برای پیش بینی آنچه می‌خواهید تایپ کنید استفاده خواهد کرد.

صفحه نمایش ساعت های هوشمند اپل واچ سری 7  - چیکاو

اپل می‌گوید می‌توانید روی همان ۱۸ ساعت عمر باتری حساب کنید اما به لطف شارژر سریع جدید USB-C، شارژ را ۳۳ درصد سریعتر کرده است. باتری ساعت اپل واچ سری ۷ با ۴۵ دقیقه شارژ  از ۰ تا ۸۰ درصد شارژ می‌شود.

اپل ساعت‌های هوشمند اپل واچ سری ۷ جدید را با ۱۰۰٪ آلومینیوم بازیافتی و در پنج رنگ جدید ساخته است. همچنین، این این ساعت‌ها در سه مدل فولاد ضد زنگ و یک تیتانیوم نیز در دسترس قرار می‌گیرد. اپل می‌گوید ساعت‌های هوشمند اپل واچ سری ۷ را در پاییز امسال روانه‌ی بازار می‌کند.

قیمت  این ساعت‌ها نیز از ۳۹۹ دلار شروع می‌شود. ضمن این که اپل واچ سری ۳ همچنان در معرض فروش قرار دارد و اکنون قیمت آن از  ۱۹۹ دلار شروع می‌شود، در کنار آن نیز ساعت هوشمند واچ اس ای اپل Watch SE عرضه می‌شود که قیمت آن هم از ۲۷۹ دلار شروع می‌شود. از طرف دیگر، ساعت‌های هوشمند سری  ۶ اپل دیگر عرضه نخواهند شد.

منبع Gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.