اپل واچ سری ۷ در حال حاضر در چین به فروش می رسد، اما نسخه ی جعلی!

انتظار می‌رود که اپل، نسل ۷ ساعت هوشمند اپل واچ (Watch Series 7) را در سپتامبر (شهریور مهر) سال جاری معرفی کند. در حالی که هنوز چنین اتفاقی نیفتاده است، تصاویری که احتمال داده می‌شود عکس‌هایی جعلی از مدل جدید ساعت هوشمند اپل واچ سری ۷ باشند، به صورت آنلاین منتشر شده است. این تصاویر توسط یک کاربر توییتر به نام Majin Bu Official به اشتراک گذاشته شده است. این تصاویر ساعت هوشمند سری 7 اپل واچ را در رنگ‌های خاکستری فضایی، نقره‌ای و سیاه فضایی نشان می‌دهند. همراه چیکاو باشید.

طراحی اسمارت واچ سری 7 اپل شبیه به رندرهای قبلی CAD است که قبلا برای نسل بعدی اپل واچ منتشر کرده بود. انتظار می‌رود که اپل واچ از لبه مربعی استفاده کند که بسیار شبیه به طراحی سری آیفون ۱۲، آیپد ایر، آیپد پرو و آی مک ۲۴ اینچی است.

اگرچه دستگاه‌های موجود در تصاویر از نوع تقلیدی هستند و نمی‌توانند تصاویر واقعی از ساعت هوشمند اپل باشند اما امکان دارد شبیه محصول نهایی باشند و به ما این امکان را می‌دهند تا ببینیم طراحی جدید اپل واچ در زندگی واقعی چگونه به نظر می‌رسد. این افشاگر همچنین فاش کرد که محصولات کپی و شبیه اپل واچ سری ۷ اپل در حال حاضر در چین با قیمتی در حدود 350-400 یوان (60 دلار آمریکا) در حال فروش است.

طراحی اسمارت واچ سری 7 اپل - چیکاو

تا کنون، ما فقط طراحی اپل واچ سری 7 را در رندرهایی مشاهده کرده‌ایم که بر اساس تصاویر فاش شده و نقشه‌های CAD نشت شده توسط منابع صنعتی است. اگرچه انتظار می‌رود سری ۷ ساعت‌های هوشمند اپل واچ ۱.۷ میلی متر نازک‌تر از سری 6 باشد، اما شایان ذکر است که این تغییر ممکن است در محصولی که به عنوان کپی و تقلبی آن عرضه می‌شود، ایجاد نشده باشد. به نظر می‌رسد محصول کپی اپل واچ ۷ که در تصاویر فاش مشاهده می‌شود، ضخیم‌تر از دستگاه اصلی باشد.

گاهی اوقات محصولات کپی و تقلبی برند محبوب اپل معمولاً در ظاهر چنان بسیار فریبنده هستند و به قدری خوب کپی شده‌اند که باعث می‌شود بسیاری از افرادی که فریب خورده ‌و آن را خریداری کرده‌اند، باور کنند که آن محصول واقعاً دستگاه اصل اپل است. این مشکل بسیار رایج است، به ویژه در مورد ایرپادهای تقلبی موجود در بازار که به حدی رسیده است که تشخیص تقلبی از واقعی دشوار است به طوری که اپل تیمی دارد که روی مبارزه با محصولات تقلبی و جلوگیری از فروش آن‌ها تمرکز دارد.

اپل واچ سری 7 - چیکاو

انتظار می‌رود که اپل ساعت‌های هوشمند اپل واچ سری 7 را در ماه آینده عرضه کند. احتمال داده می‌شود که این ساعت هوشمند در کنار سری آیفون 13 عرضه ‌شود که این گوشی‌های هوشمند جدید اپل از فناوری صفحه نمایش بهبود یافته و اتصالات شبکه ارتباطات ۵ جی بهره می‌برند و به پردازنده‌های سریعتر، باتری‌های بزرگتر مجهز شده‌اند و همچنین موارد توسعه یافته‌ی بیشتری را ارائه می‌دهند.

منبع GIZMOCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.