گوشی گلکسی اس ۲۱ نسخه طرفداران با استفاده از تراشه اگزینوس ۲۱۰۰ در کنسول گوگل پلی فهرست شد

در ابتدا، تولید گوشی سامسونگ گلکسی S21 FE با کمبود تراشه جهانی تهدید شد و بعداً شنیدیم که تنها در تعداد محدودی از بازارها در دسترس خواهد بود. با این حال، آخرین شواهد نشان می‌دهد که دسترسی گسترده‌تر با یک مقدار تغییرات امکان پذیر خواهد شد. منظور این است که این گوشی در دو نسخه به بازار عرضه خواهد شد. یک نسخه از پردازنده اسنپدراگون ۸۸ بهره خواهد برد اما نسخه‌ی دیگر با استفاده از تراشه اگزینوس ۲۱۰۰ به بازار راه خواهد یافت. همراه چیکاو باشید.

نسخه اگزینوس اخیراً در Geekbench ظاهر شده است و اکنون به طور رسمی در کنسول Google Play نیز با استفاده از تراشه اگزینوس ۲۱۰۰ ثبت شده است. این گوشی هوشمند سامسونگ با ۸ گیگابایت رم و صفحه نمایشی که از وضوح فول اچ دی پلاس بهره می‌برد در کنسول گوگل پلی فهرست گردیده است.

بر اساس گزارش‌های تأیید نشده، گوشی هوشمند هواداران سامسونگ S21 FE که با تراشه اگزینوس ۲۱۰۰ تولید خواهد گردید در بازارهای اروپایی و چند منطقه دیگر از آسیا عرضه خواهد شد. این گزارش می‌افزاید این گوشی اس ۲۱ نسخه طرفداران سامسونگ برای کشور کره جنوبی و مناطق آمریکای شمالی با استفاده از تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام تولید و عرضه خواهد گردید. برخلاف روالی که تاکنون معمول بوده است، این بار این گوشی سامسونگ برای کاربران کشور هند با استفاده از تراشه اسنپدراگون کوالکام به فروش خواهد رسید.

منبع GSMARENA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.