رندر های گلکسی S21 FE سامسونگ منتشر شد

اولین رندر های نسخه FE یا Fan گلکسی S21 در فضای اینترنت منتشر شد. همراه چیکاو باشید.

رندر های منتشر شده از گلکسی S21 FE توسط یک منبع موثق حوزه فناوری با حساب توییتری «OnLeaks» در فضای اینترنت قرار گرفته است.

در این رندر ها، این گوشی کره ای از تمام زوایا نشان داده شده است. گرچه طراحی این محصول مشابه Galaxy S21 است اما در پنل پشتی تغییراتی دیده می شود. محفظه دوربین تعبیه شده در این دستگاه در مقایسه با گلکسی S21، یکدست تر بوده و با پنل پشتی ادغام شده است. اما در طراحی سایر بخش های گوشی، تفاوتی به چشم نمی خورد.

گوشی Galaxy S21 FE با صفحه نمایش 6.4 اینچی در ابعاد 155.7 در 74.5 در 7.9 میلی‌ متر ارائه می شود. براساس اندازه نمایشگر این اختلاف اندازه منطقی می باشد. در نسخه FE گوشی S21 سامسونگ نیز یک حفره در مرکز صفحه نمایش برای میزبانی از دوربین سلفی در نظر گرفته شده است.

از دیگر ویژگی های مشترک این دو محصول می توان به فریم فلزی و پنل پشتی «Galstic» اشاره کرد. در همین راستا سامسونگ می تواند محصول جدید خود را با قیمت پایین تری در بازار بفروش برساند.

در لبه سمت راست دستگاه دکمه‌های پاور و تنظیم صدا و در لبه پایینی حفره‌های اسپیکر، پورت USB-C و درگاه سیمکارت جایگذاری شده است.

براساس نقشه راه 2021 منتشر شده از سامسونگ، گلکسی S21 FE در تاریخ 28 مرداد سال جاری معرفی خواهد شد. اما ممکن است این تاریخ تغییر کند.

انتظار می رود که کمپانی کره ای سامسونگ برخی از ویژگی ها و مشخصات گوشی S20 FE را در طراحی این محصول به کار گیرد و این دستگاه را با رنگ های متنوع و قیمت مناسب روانه بازار کند. با توجه به اینکه تا تاریخ معرفی زمان زیادی باقی مانده است، باید منتظر افشای اطلاعات و رندر های جدید این محصول باشیم.

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.