گلکسی S21 FE سامسونگ از دو نسخه شارژر 25 و 45 واتی پشتیبانی می کند

براساس گزارش هایی که به تازگی منتشر شده است، گوشی Galaxy S21 FE از دو نسخه شارژر 25 و 45 واتی پشتیبانی می کند اما هیچکدام از این شارژر ها در جعبه گوشی نبوده و همراه با آن عرضه نمی شوند. همراه چیکاو باشید.

گوشی گلکسی S21 FE که نسخه اقتصادی گلکسی S21 به شمار می آید، در حال برنامه ریزی جهت آماده سازی برای رونمایی می باشد. به گفته MyFixGuide، با توجه به اینکه این گوشی هوشمند گواهینامه FCC را دریافت کرده است، به زودی معرفی خواهد شد. انتظار می‌رود که پرچمدار اقتصادی سامسونگ در چند ماه آینده، شاید در سپتامبر یا اکتبر سال میلادی جاری (بین شهریور تا آبان ماه) رونمایی شود. 

به گفته GsmArena، در فهرست FCC شماره مدل‌های SM-G990U و SM-G990U1 دیده می شود. بنابراین گوشی هوشمند کره ای سامسونگ از دو نوع شارژر 25 وات (EP-TA800) و 45 وات (EP-TA845) پشتیبانی خواهد کرد؛ اما براساس گزارشات قبلی، هیچ یک از شارژرها در جعبه وجود نخواهد داشت.

از دیگر ویژگی های گلکسی S21 FE می توان به بهره مندی از تراشه اسنپدراگون 888، پنل پشتی پلاستیکی و دوربین سه گانه اشاره کرد. سامسونگ در حال آماده سازی مراسم معرفی محصول جدید خود می باشد تا در ماه های آینده آن را رونمایی کند.

 

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.