سامسونگ ممکن است گلکسی اس ۲۲ را با اگزینوس ۲۲۰۰ در آمریکا و چین به فروشد

تراشه‌ی  پرچمدار بعدی سامسونگ اگزینوس ۲۲۰۰ ( Exynos 2200)  خواهد بود. این پردازنده قرار است در داخل بدنه‌ی برخی از گوشی‌های هوشمند سری گلکسی اس ۲۲ (Galaxy S 22) را که انتظار می‌رود در اوایل سال ۲۰۲۲ عرضه شوند، قرار گیرد. گزارشات از کره جنوبی ادعا می‌کند که این شرکت ممکن است سنت‌های خود را زیر پا بگذارد و گوشی‌های پرچمدار آتی خود سری گلکسی اس ۲۲ را با استفاده از پردازنده داخلی خود یعنی اگزینوس ۲۲۰۰، برای کاربران کشورهایی مانند ایالات متحده و چین معرفی کند. همراه چیکاو باشید.

دو شرکت مخابراتی بسیار مهم در دو کشور ایالات متحده آمریکا و کشور چین، وریزون (Verizon ) و چاینا تلکام (China Telecom) هستند. اکنون  گزارشاتی به گوش می‌رسد که این دو شرکت مخابراتی در حال انجام مذاکراتی با سامسونگ هستند تا بتوانند با این شرکت توافق کنند که سامسونگ گوشی‌های آتی خود را با استفاده از تراشه‌ی اگزینوس ۲۲۰۰ منحصر به فرد در اختیار این شرکت‌ها قرار دهد. این موضوع در حالی جریان دارد که رقبای داخلی آن‌ها هنوز گزینه‌ی تراشه‌ی کوالکام در این گوشی‌ها را ترجیح می‌دهند.

در پنج سال گذشته، سامسونگ تراشه‌های خط تولیدی گوشی‌های پرچمدار سری اس (S Series) خود را در بازارهای مختلف جهانی تقسیم کرده است. در حالی که ایالات متحده و چین جدیدترین پلتفرم تراشه‌های اسنپدراگون کوالکام را دریافت می‌کردند، اکثر بازارها‌ی دیگر از گوشی‌های مجهز به سریع‌ترین تراشه‌های اگزینوس موجود استفاده می‌کردند.

ماژول دوربین سه گانه گلکسی اس ۲۲ - چیکاو

با این حال، اکنون به نظر می‌رسد که آخرین پردازنده‌ی پرچمدار اگزینوس ساخت سامسونگ  قدرت خود را به اثبات رسانده است و به همین دلیل شرکت‌های حامل مخابراتی ایالات متحده و چین در تلاش هستند تا بتوانند با غول فناوری جهانی به توافق برسند که بتوانند گوشی‌های پرچمدار آتی این شرکت را که پردازنده‌ی اگزینوس ۲۲۰۰ را با خود حمل می‌کند، دریافت کنند.

اطلاعاتی که از  کره جنوبی به دست می‌آید، همچنین نشان می‌دهد ۱۰۰ درصد از تلفن‌های هوشمند سری گلکسی اس ۲۲ سامسونگ در اروپا طبق معمول با گزینه‌ی اگزینوس بعدی را دریافت خواهند کرد، اما احتمال دارد تا بازار هند به گوشی‌های دارای تراشه‌ی کوالکام منتقل شود.

تلفن‌های هوشمند سری گلکسی اس ۲۲ سامسونگ - چیکاو

جزئیات جالب دیگری که این منبع فاش کرد این است که این وضعیت باعث ایجاد آشفتگی داخلی در دفتر مرکزی سامسونگ در سوون (Suwon) شده است. بخش IM  و (IT & Mobile communications) ارتباطات فناوری و تلفن همراه از تیم Semiconductor درخواست می‌کند هزینه تراشه اسنپدراگون را «به دلیل عملکرد پایین‌تر از اگزینوس ۲۲۰۰» کاهش دهند. تیم موبایل در حال مذاکره با کوالکام است تا  هزینه این تراشه کاهش یابد و به همین دلیل است که تیم S. LSI در رد هرگونه پیشنهاد با مشکل روبرو شده است.

منبع GSMARENA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.