تاریخ انتشار  GTA V برای پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس فاش شد

بازی « اتومبیل‌دزدی بزرگ ۵ » » یا « Grand Theft Auto 5 »‌ با ارتقاء برای اجرا در کنسول بازی پلی استیشن ۵ در رویداد PlayStation Showcase 2021 می‌درخشد. متأسفانه، مشکلی به وجود آمده است . بازسازی GTAV برای پلی استیشن ۵ که در حال اجرا در نمایشگاه PlayStation Showcase است ، نشان می دهد مایکل، فرانکلین و ترور در خیابان‌ها بهتر از همیشه ظاهر می شوند. این تریلر همچنین عملکرد بسیار سریع تری را برای تغییرات فوری کاراکتر مورد توجه قرار می دهد. همراه چیکاو باشید.

  • تاریخ انتشار  GTA V  در پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس مشخص شد

با این حال، به روز رسانی رایگان آن که برای ۱۱ نوامبر ۲۰۲۱ (۳۰ آبان) اعلام شده بود سرانجام به تاریخ مارس ۲۰۲۲ (فروردین ۱۴۰۱) تغییر پیدا کرد. یادآور می شویم که پیش از این سونی گفته بود که بازی GTA V روی پلی استیشن 5 با وضوح 4K با سرعت 60 فریم بر ثانیه اجرا می‌شود، بنابراین هنوز امیدواریم که همیشه سورپرایزهای بیستمین سالگرد GTA 3 در 22 اکتبر (۳۰ مهر) برنامه‌ریزی شود.

تاریخ انتشار  GTA V  در پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس مشخص شد - چیکاو

  • بازی‌های پلی استیشن ۵ به زودی قیمت افزایش می یابد

به گفته رئیس سابق پلی استیشن ، ممکن است قیمت بازی‌های کنسول پلی استیشن 5 به زودی افزایش یابد. این به دلیل افزایش هزینه تولید بازی های ویدیویی جدید است.

به گفته شاون لیدن، هزینه توسعه بازی‌های ویدئویی برای پلتفرم‌های جدید با هر نسل از کنسول‌ها دو برابر می‌شود. وی اظهار داشت که توسعه بازی‌های درجه AAA برای پلی استیشن ۵ حدود ۲۰۰ میلیون دلار هزینه در بر خواهد داشت. با وجود این واقعیت که این مقدار در حال حاضر مقدار زیادی است، لیدن معتقد است که به رشد خود ادامه می‌دهد.

بازی‌های پلی استیشن ۵ به زودی قیمت افزایش می یابد - چیکاو

علاوه بر این، او گفت که استودیوهای بزرگ توسعه بازی و حتی برخی از استودیوهای مستقل به منظور اجتناب از گرفتار شدن در مشکلات مالی خود باید این استراتژی‌ای را اجرا کنند که وی آن را «کاهش ریسک» نامیده است. بیشتر شرکت‌ها به دنبال ایجاد دنباله‌هایی برای بازی‌های موجود هستند، نه این که پروژه‌های کاملاً جدیدی را بر اساس سناریوهای اصلی توسعه دهند. شان لیدن اظهار داشت که پلی استیشن ۵ و بازی‌های آن در طول چرخه عمر آن تکامل خواهند یافت. این کنسول به زودی یک سال را از زمان ورود به بازار با بازی‌های انحصاری Horizon Forbidden West، Gran Turismo ۷ و God of War جدید جشن می‌گیرد.

  • بازی پلی استیشن ۵ در نهایت قدرت خود را به خدای جنگ نشان داد: RAGNAROK

سونی امروز تریلر کامل بازی جدید اکشن ماجراجویی God of War: Ragnarok را معرفی کرد که در نسخه‌های پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ ساخته می‌شود.

این تریلر در پلی استیشن ۵ ضبط شده است و صحنه‌های برش و لحظات واقعی بازی را به ما نشان می‌دهد. God of War: Ragnarok روی پلی استیشن ۵ روی ۶۰ هرتز اجرا می‌شود. و تصاویر بهتری نسبت به نسخه پلی استیشن ۴ ارائه می‌دهد.

بازی پلی استیشن ۵ در نهایت قدرت خود را به خدای جنگ نشان داد: RAGNAROK - چیکاو

 همان طور که سونی اعلام کرده است، در ادامه راه اندازی مجدد God of War، می‌توانید از مکان‌های کاملاً جدیدی از جمله Asgard دیدن کنید. مکان‌های جدید پر از اسرار نیز در جهان‌هایی که قبلاً بازدید کرده‌اید، ظاهر می‌شود.

منبع GIZCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.