به دلیل افزایش هزینه تولید، بازی های پلی استیشن 5 ممکن است به زودی گران تر شوند

بازی‌های ساخته شده برای کنسول پلی استیشن ۵ ممکن است به زودی گران‌تر شوند. طبق گفته یکی از مدیران سابق پلی استیشن، افزایش هزینه تولید می‌تواند به دلیل افزایش هزینه تولید بازی‌های ویدیویی جدید باشد. همراه چیکاو باشید.

به گفته شاون لیدن (Shawn Layden) از طریق TechTimes، که یکی از مقامات سابق تیم  پلی استیشن سونی است، هزینه ساخت بازی‌های ویدئویی برای سیستم عامل‌های جدید با هر نسل کنسول دو برابر می‌شود. وی اظهار داشت که هزینه توسعه یک بازی برای آخرین PS5 حدود ۲۰۰ میلیون دلار آمریکا خواهد بود. در حالی که این میزان در حال حاضر مبلغ بسیار زیاد و قابل توجهی است. لیدن معتقد است که انتظار می‌رود این رقم هنوز هم بیشتر افزایش یابد.

علاوه بر این، او اظهار داشت که استودیوهای اصلی توسعه بازی و حتی برخی از استودیوهای مستقل باید با اجرای یک استراتژی جدید که آن را «کاهش خطر» نامیده ، با این مشکل کنار بیایند. به عبارت دیگر، بیشتر شرکت‌ها، در عوض ایجاد IP های جدید که باید از ابتدا انجام شود، بیشتر به دنبال ساخت دنباله‌هایی برای عناوین قبلی هستند تا از این طریق بتوانند بسیاری از هزینه‌های موجود را کاهش دهند.

افزایش قیمت بازی‌های ساخته شده برای کنسول پلی استیشن ۵ - چیکاو

لیدن، در مصاحبه‌ای با بلومبرگ، تصورات و پیش بینی‌های خود را در مورد آینده بازی‌ها به اشتراک گذاشت. او معتقد است که PS5 و بازی‌های این کنسول در کل چرخه زندگی آن تکامل خواهد یافت. در حال حاضر، PS5 تنها یک سال است که در سرویس خود قرار دارد و سونی پیش از این دنباله‌های هنگفتی را برای فرنچایزهای خاصی برنامه ریزی کرده است.

این شامل «Horizon Forbidden West»، «Gran Turismo ۷» و دنباله God of War می‌شود که هنوز اعلام نشده است. با این حال، افزایش بودجه برای ساخت بازی‌های تازه باعث می‌شود عناوین جدید بتوانند از سخت‌افزار جدید و قدرتمند کنسول‌های نسل فعلی نهایت استفاده را ببرند. باید دید آیا افزایش هزینه‌ها با بازی‌های جدید توجیه پذیر می‌شود یا خیر.

منبع GIZMOCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.