نسخه‌ی جدید و به روز شده‌ و سبک‌تر پلی استیشن ۵ در استرالیا عرضه شده است

سونی نسخه‌های به روز کنسول‌های خود را عرضه کرده است. این نسخه‌های به روز شده معمولاً به دلیل پیشرفت در طراحی، کوچک‌تر و سبک‌تر از نسخه اصلی هستند. به عنوان مثال، هر دو نسخه‌ی PS3 و PlayStation 4 (PS4) دارای مدل‌های باریکی هستند که نازک‌تر از نسخه اصلی هستند. در حال حاضر، سونی نسخه جدیدی از پلی استیشن 5 (PS5) را معرفی کرده است که تغییرات بسیار جزئی در طراحی دارد و همچنین سبک‌تر از نسخه اصلی است. همراه چیکاو باشید.

طبق اعلام سایت بازی استرالیایی‌، Press Start (به نقل از سایت The Verge)، PS5 جدید راهی استرالیا شده است. گزارش شده است که کنسول جدید با شماره مدل CFI-1102A (مدل اصلی دارای شماره مدل CFI-1000) 300 گرم سبک‌تر از نسخه اولیه است که سال گذشته به فروش رسید.

نسخه‌های به روز کنسول‌های سونی - چیکاو

اطلاعاتی در مورد تغییراتی که منجر به کاهش وزن شد وجود ندارد. با این حال‌، یک مورد که به تغییر طراحی مربوط می‌شود۷ قابل مشاهده است که پیچ جدید پایه‌ی نگهدارنده‌ی آن است. برخلاف مدل اصلی که برای محکم کردن آن نیاز به پیچ گوشتی دارد، مدل اصلاح شده دارای یک درپوش پلاستیکی با دسته است که می‌توانید آن را با دست محکم کنید. این یک تغییر جزئی است و ما معتقدیم پیچ جدید حتی باید با مدل CFI-1000 نیز سازگار باشد.

به گفته منبع، PS5 جدید در حال حاضر در قفسه‌های فروشگاه‌های استرالیا برای عرضه قرار گرفته است. به هر حال، انتظار می‌رود که به زودی جزئیات بیشتری در مورد تفاوت آن با نسخه اصلی در دسترس قرار گیرد.

منبع GIZMOCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.