تیزر رسمی از تبلت ریلمی پد، طراحی باریک آن را برجسته نشان می دهد

شرکت ریلمی (Realme) به زودی با تبلت ریلمی پد (Realme Pad) وارد بازار تبلت‌های اندرویدی می‌شود و اکنون مدیر عامل بخش هند و اروپای ریلمی Madhav Sheth یک نگاه رسمی به نمای جانبی باریک این تبلت داشته و آن را به اشتراک گذاشته است. همراه چیکاو باشید.

تبلت ریلمی پد اولین تبلت از این برند جوان است که در ماه گذشته اولین لپ‌تاپ خود را نیز عرضه کرد. تأیید شده است که ریلمی پد به پردازنده‌ی هلیو جی ۸۰ مدیاتک مجهز شده و از صفحه نمایش ۱۰.۴ اینچی IPS LCD بهره می‌برد و همچنین از رزولوشن فول اچ دی پلاس پشتیبانی می کند. انرژی مورد نیاز این تبلت را یک باتری با ظرفیت ۷۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تأمین خواهد کرد که در داخل بدنه‌ی این دستگاه جای خواهد گرفت. متن توییت مدیر عامل بخش هند و اروپایی ریلمی  به این شرح است:

« تبلت‌ها را می‌توان در هنگام رفتن به محل کار یا مهمانی، به راحتی با خود حمل کرد. با این حال، نگهداری طولانی مدت آن‌ها می‌تواند یک چالش باشد. شما برای راحتی نیاز به یک دستگاه بسیار سبک و باریک دارید و ممکن است که ما برای شما راه حلی داشته باشیم!»

لبه پایینی تبلت ریلمی پد (Realme Pad) - چیکاو

در اخبار مرتبط، گزارش جدیدی از ریلمی تایمز (realmetimes)  نشان می‌دهد که امکان دارد که در تاریخ روز ۵ شنبه هفته‌ی آینده یعنی ۹ سپتامبر (۱۸ شهریور) شاهد رونمایی از تبلت ریلمی پد و چند دستگاه جدید دیگر  باشیم. گفته می‌شود که این طرح در کنار گوشی‌های هوشمند ریلمی ۸ آی (8i ) و ریلمی ۸ اس (8s )  و همچنین چند محصول در زمینه‌ی اینترنت اشیاء (IoT) و چند اسپیکر عرضه می‌شود.

منبع GSMARENA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.