رندرهای بیشتری از تبلت ریلمی پد و نسخه‌ی طلایی آن منتشر شد

طبق پیش‌بینی‌ها، ریلمی مشغول آماده کردن مقدمات رونمایی از تبلت ریلمی پد (Realme Pad) در این سه ماهه است. به نظر می‌رسد که با عرضه تیزرها، رندرها و شایعات مربوط به این دستگاه به زمان رونمایی و عرضه جدیدترین تبلت ریلمی نزدیک می‌شویم. همراه چیکاو باشید.

گزارش‌ها و شایعات قبلی نیز حاکی از این بودند که ریلمی پد قرار است به زودی معرفی شود. به لطف رندرهای قبلی و شایعات پیرامون این دستگاه، تاکنون مشخص شده است که این تبلت ریلمی دارای صفحه نمایش 10.4 اینچی، 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه‌ی ذخیره سازی داخلی خواهد بود. این تبلت همچنین از یک باتری 7100 میلی آمپر ساعتی بهره خواهد برد و صفحه نمایش آن با حاشیه‌های زیبایی در اطراف خود همراه خواهد شد. البته از پردازنده‌ای که قرار است داخل بدنه‌ی این تبلت قرار گیرد، هیچ‌گونه مشخصاتی ذکر نشده است. همچنین از سایر مشخصات و ویژگی‌های کلیدی نیز جزئیاتی در دسترس قرار نگرفته است.

تبلت ریلمی پد - چیکاو

رندرهای جدید ریلمی پد به تازگی به صورت آنلاین منتشر شده است. تصاویر نشان می‌دهند که این دستگاه دارای نسخه طلایی با بدنه آلومینیومی و همچنین نسخه خاکستری خواهد بود. این تصاویر همچنین نشان می‌دهند که در پنل پشتی از دو رنگ استفاده خواهد شد که یک برش کوچک در پایین تبلت برای قرار دادن قلم در آن دیده می‌شود و سپس فقط یک دوربین منفرد مشاهده می‌شود و بس.

رندرهای جدید ریلمی - چیکاو

گزارش‌هایی که قبلا درباره‌ی این تبلت منتشر شده‌اند، فاش کرده‌اند که یک اسلات MicroSD برای افزایش حافظه داخلی دستگاه، یک سیستم بلندگوی چهارتایی و پشتیبانی USB-C برخی از قابلیت‌های این تبلت هستند. علاوه براین، ماژول دوربین عقب 8 مگاپیکسل کیفیت دارد و از قابلیت فوکوس خودکار بهره می‌برد، همچنین یک دوربین 8 مگاپیکسلی دیگر نیز در پنل جلو برای ثبت عکس‌های سلفی تعبیه خواهد شد.

Realme Pad - چیکاو

هنوز از امکانات دیگر تبلت ریلمی پد اطلاعات چندانی در دست نیست. میزان ظرفیت 7،100 میلی آمپر ساعتی که به عنوان ظرفیت این باتری اعلام شده، امکان دارد دقیق نباشد. ضمن این که هنوز در مورد قیمت و جزئیات دیگر از قبیل این که چه وقت این تبلت معرفی خواهد شد و همچنین تاریخ دقیق عرضه‌ی آن در بازار نیز هیچ اطلاعاتی در دست نیست. با این حال، انتظار می‌رود که هرچه به زمان رونمایی نهایی این دستگاه نزدیکتر شویم، جزئیات بیشتری از نظر مشخصات، قیمت و اطلاعات مورد نیاز دیگر در دسترس قرار گیرد.

 

منبع GIZMOCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.