اطلاعات فاش شده می‌گوید ریلمی پد از تراشه هلیو جی ۸۰ مدیاتک بهره می برد

ریلمی چند ماه پیش تأیید کرده بود که اولین تبلت خود را امسال عرضه می‌کند. برخی از جزئیات این دستگاه که با نام ریلمی پد (Realme Pad) معرفی می‌شود، از زمان تأیید ورود آن ظاهر شده است. اکنون، برخی از جزئیات کلیدی این تبلت امروز فاش شده است. همراه چیکاو باشید.

اطلاعات جدید از یوتیوبر هندی، ساهیل کارول (Sahil Karoul) است. او در اوایل امروز توییت کرد که ریلمی پد دارای پردازنده هلیو مدیاتک است اما فاش نکرد که کدام تراشه است. او اکنون در توییت دیگری فاش کرده که این تبلت از چه پردازنده‌ای استفاده می‌کند. براساس گفته‌های او تبلت ریلمی پد در داخل بدنه از تراشه‌ی هلیو جی ۸۰ مدیاتک بهره می‌برد. این خبر ممکن است برای کسانی که انتظار دارند ریلمی پد دارای پردازنده رده بالا باشد، احتمال دارد که اندکی ناامید کننده باشد.

صفحه نمایش ریلمی پد - چیکاو

تراشه‌ی هلیو جی ۸۰ مدیاتک که سال گذشته عرضه شد، یک تراشه‌ی میان‌ رده است که نمی‌تواند با پردازنده‌های قوی‌تر در تبلت‌های رقیب مانند سری می پد ۵ (Mi Pad 5) که از پردازنده‌های اسنپدراگون ۸۶۰ (Snapdragon 860) و اسنپدراگون ۸۷۰ (Snapdragon 870) بهره می‌برند، رقابت کند. با این حال، تبلت ریلمی پد که از تراشه‌ی میان رده استفاده می‌کند، باید به طور قابل توجهی ارزان‌تر از رقبا باشد.

سایر جزئیات تبلت ریلمی پد که در خبرهای قبلی فاش شده‌اند، می‌گوید این تبلت از نمایشگر ۱۰.۴ اینچی بهره می‌برد که از نوع سوپر آمولد خواهد بود. علاوه بر این، برای پخش صدا نیز در پنل پشت این تبلت از ۴ بلندگو استفاده می‌شود. از نظر دوربین نیز یک حسگر ۸ مگاپیکسلی در پنل جلو وظیفه‌ی انجام (عکس‌های سلفی و) تماس‌های ویدیویی را بر عهده خواهد داشت و ماژول پنل پشتی نیز  به تک لنز ۸ مگاپیکسلی مجهز می‌شود.

تراشه هلیو جی ۸۰ مدیاتک - چیکاو

 این تبلت از قلم استایلوس نیز پشتیبانی می‌کند که مکانی برای قرار گرفتن آن در تبلت تعبیه شده است. همچنین گفته شده که برای تأمین انرژی مورد نیاز یک باتری با ظرفیت 7100 میلی آمپر ساعتی در داخل بدنه‌ی ان جای می‌گیرد. خبر منتشر شده از همان منبع می‌گوید تبلت ریلمی پد در تاریخ ۹ سپتامبر (۱۸ شهریور) معرفی خواهد شد.

منبع GIZMOCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.